Dupa ras vine plans

Galerie foto

Dupa o perioada in care costurile automobilelor s-au diminuat, fenomenul atingand apogeul o data cu lansarea TATA Nano, masina de 2500 USD, se pare ca in viitor aceasta tendinta va dispare, facand loc scumpirilor. Cel putin asa considera Jean Luc Maurange, vice presedinte al departamentului de automobile din cadrul Mittal Steel, cel mai mare producator de otel din lume. Maurange afirma ca in ultimul an costul de productie al acestei materii prime s-a dublat, iar in viitor se preconizeaza o crestere de pana la 60%, fapt ce ar putea determina scumpiri in gama de modele a mai multor constructori auto.

In opinia lui Maurange, exista o serie de companii care in situatia cresterii costurilor materiilor prime ar fi nevoiti sa majoreze preturile autovehiculelor pe care le comercializeaza pentru a obtine in continuare profit, intre acestea numarandu-se si Toyota, Nissan si Renault.

Aceasta situatie ar putea afecta si Dacia, in conditiile in care Mittal Steel aprovizioneaza marca autohtona cu 75% din otelul folosit pentru fabricarea modelelor din gama Logan si Sandero. Cu toate acestea, inainte de a accepta vestea proasta, asteptam si reactia lui Carlos Ghosn si confirmarea renumelui sau de "Cost Killer".
 

Comments are closed.