Companiile franceze Citroën și Peugeot informează că toate autoturismele pe care le pun la dispoziția clienților sunt omologate în conformitate cu protocolul WLTP, o reglementare mai strictă și mai apropiată de condițiile reale de utilizare a mașinilor.
Brand-ul Citroën oferă o gamă largă de motoare puternice și ecologice, care beneficiază de cele mai eficiente tehnologii – cum ar fi SCR (Reducerea Catalitică Selectivă) pentru unitățile diesel BlueHDi și filtrul GPF pentru motoarele cu injecție directă pe benzină. Aceste alegeri tehnologice îndeplinesc cerințele ce intră în vigoare la 1 septembrie 2018 și anticipează următoarea înăsprire a standardelor privind emisiile poluante.
„Inspirată de clienții noștri, ambiția Citroën este aceea de a oferi răspunsuri concrete la preocupările lor zilnice. În materie de consum și emisii poluante, asta înseamnă să faci alegeri tehnologice puternice și să anticipezi reglementările, datorită în special SCR (Reducerea Catalitică Selectivă) pentru motoarele diesel și GPF pentru motoarele pe benzină cu injecție directă. De asemenea, se consolidează transparența în ceea ce privește informațiile furnizate clientului, prin abordarea măsurării în traficul real începută alături de T&E și FNE în 2016 și prin implicarea clară în direcția noului protocol WLTP. Oferind motoare aprobate WLTP pe toate modelele noastre actuale reprezintă un angajament față de clienții noștri pentru a putea deține modele puternice și ecologice ce-i pot însoți în cele mai confortabile călătorii”, a declarat Linda Jackson, CEO Citroën.
Astăzi, toate modelele din gama Citroën sunt aprobate în conformitate cu protocolul WLTP, permițând clienților să aibă la dispoziție o gamă completă de motoare performante și ecologice, mai aproape de nevoile fiecăruia.
Citroën își confirmă angajamentul de a fi un brand inspirat de clienții săi și aflat mai aproape de modul lor de a trăi alături de mașină. Din nevoia de a aduce informațiile mai aproape de realitate, marca franceză a anticipat noul protocol WLTP, un ciclu mai strict și mai aproape de condițiile reale de utilizare a mașinilor de către clienți, prin protocolul încheiat în 2016 cu ONG-ul Transport and Environment. Pentru a o mai mare transparență și o informare mai bună a clienților, Citroen publică pe site-ul său web consumul modelelor sale începând din 2016, dar și emisiile de NOx în condiții reale de utilizare începând cu martie 2018, conform unui protocol elaborat cu ONG-ul France Nature Environnement și certificată de o terță parte independentă (Bureau Veritas).
Prin faptul că a omologat toate modelele sale, Citroën va permite clienților să aibă la dispoziție o ofertă extinsă de motorizări, în funcție de necesități. Motoarele pe benzină de ultimă generație PureTech și cele diesel BlueHDi îi permit mărcii Citroën să plece cu un avantaj indiscutabil spre următoarea înăsprire a standardelor ce va avea loc în 2020, beneficiind de cele mai eficiente tehnologii de control al poluării. Într-adevăr, modelele Citroën beneficiază de cele mai recente inovații ale Grupului PSA, cum ar fi SCR (Selective Catalytic Reduction) pe motoarele diesel BlueHDi sau GPF pe motoarele cu injecție directă pe benzină.
Grupul PSA a decis să investească în timp util în cele mai eficiente tehnologii de control al poluării, inclusiv în sistemul de reducere catalitică selectivă (SCR), introdus în 2013 pe motoarele BlueHDi și în filtrul de particule (GPF) pe motoarele PureTech cu injecție directă pe benzină.
Datorită tehnologiilor disponibile pe motoarele PureTech și BlueHDi lansate în septembrie 2017, vehiculele marca Peugeot respectă pragurile impuse de noul regulament WLTP, atât pentru NOx și CO, dar și pentru alte particule emise.
Peugeot continuă, de asemenea, să ofere clienților o estimare a consumului real pentru toate modelele sale, conform unui protocol elaborat cu două ONG-uri – Transport & Environnement și France Nature Environnement, iar rezultatele sunt certificate de Bureau Veritas.
Noul protocol WLTP (WLTP fiind abrevierea expresiei Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) va deveni obligatoriu la 1 septembrie 2018 pentru toate autoturismele vândute în Uniunea Europeană. Testele WLTP se bazează pe cicluri realiste de rulare a vehiculului care seamănă foarte mult cu condițiile reale de utilizare, din punct de vedere al distanței, vitezei medii, timpilor de oprire și al temperaturii. Aceste teste produc cifre certificate de consum și emisii care sunt mult mai reprezentative pentru clienți, dar și atunci când vine vorba de configurația exactă a vehiculului. În plus, rezultatele testelor privind emisiile de CO, NOx și alte particule sunt verificate și în condiții reale de trafic, pe șosea.











