Schimbare majoră în toată gama Dacia începând de joi!

După ce și-a făcut apariția, la jumătatea anului 2021, pe suporturile de comunicare, iar apoi, de la începutul anului 2022, în rețeaua de showroom-uri, a venit rândul gamei de vehicule să adopte noua identitate a mărcii Dacia. Dincolo de schimbările de design, această nouă identitate reflectă angajamentele de viitor ale Dacia, punând în evidență valorile pe care s-a construit succesul mărcii. Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022.

Noua identitate vizuală a Dacia își face apariția pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă. Compusă din literele „D” și „C” stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă în același timp robustețe și simplitate. Denumită „Dacia Link”, această siglă este ușor vizibilă de la distanță, fiind prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor. O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum și pe volanul acestora.

Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecție față și spate, precum și pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring și Duster.

„Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea și ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre - simplitate, robustețe, spirit autentic - sub o formă mai afirmată și mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambițiilor sale” - Denis Le Vot, Director General Dacia.

Același ADN, un nou impuls

În decurs de numai câteva luni, Dacia și-a reînnoit gama și a completat-o cu două modele inedite: Spring 100% electric și Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C. Introducerea noii identități vizuale încununează acest efort de reînnoire. Dacia s-a schimbat așadar în profunzime, dar a rămas atașată valorilor sale esențiale.

Pentru Dacia, „esențial” înseamnă să ofere vehicule care să răspundă nevoilor reale ale clienților. Pe scurt: vehicule robuste și fiabile, cu un grad ridicat de polivalență, care să permită utilizarea lor atât pentru traseele de zi cu zi, cât și pentru incursiunile în aer liber. O nouă culoare de caroserie, „Lichen Kaki”, își face de altfel apariția tocmai pentru a sublinia apropierea mărcii de natură.

Dacia este promotoarea unei abordări raționale a modului în care vehiculele sunt utilizate de clienți. Aceasta se traduce prin abandonarea treptată a elementelor cromate sau a materialelor din piele naturală.

Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din 23 aprilie 2021. Astfel, din 2023, Dacia va fi prima marcă a grupului ale cărei vehicule vor avea viteza maximă limitată la 180 km/h.

„Introducerea noii identități vizuale este un succes de coordonare pentru echipele noastre. Datorită contribuției tuturor meseriilor, Dacia se înnoiește păstrându-și în același timp ADN-ul. Această evoluție ne permite să demonstrăm că vehiculele noastre pot fi «cool», oferind totodată ceea ce este esențial pentru clienți. Dacia evoluează odată cu timpurile, iar imaginea sa devine tot mai modernă. Modelele sale, polivalente și robuste, dotate cu echipamente ingenioase și adaptate ieșirilor în aer liber, se adresează clienților pragmatici, care sunt în căutarea unor vehicule economice și ecologice. Noua identitate vizuală reflectă aceste mesaje și aduce un plus de atractivitate mărcii Dacia, aflate la un nou început!” - Lionel Jaillet, Director Performanță Produs Dacia.

„Noul logotip exprimă caracterul esențial al mărcii. Totodată, sigla „Dacia Link”, inspirată din universul mecanic, evocă simplitate, robustețe și conexiune, fiind astfel un simbol puternic al comunității clienților Dacia” - David Durand, Director Design Dacia.

Introducerea noii identități de marcă are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând cu data de 16 iunie, clienții vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală. Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în rețeaua Dacia înainte de sfârșitul anului.

Citiți și: Un tânăr ieșean de doar 20 de ani a creat această minunăție de mașină! Este fiul unui binecunoscut om de afaceri ieșean!

Comments are closed.