Honda a întors toate privirile când a introdus în gamă modelul ZR-V în Europa. L-a poziționat între HR-V și CR-V, dar lui ZR-V i-a dat ceva în plus - așa cum a reușit cu Civic atunci când a revoluționat clasa compactă în materie de design, model care și acum ar fi actual -, și l-a făcut atât de atrăgător încât te poți îndrăgosti de el la orice vârstă!

Honda ZR-V l-a sedus pe programatorul ieșean Adrian Hamod (26 de ani), el fiind primul client din România care se va bucura de SUV-ul construit pe arhitectura lui Civic. De fapt, absolventul Facultății de Informatică din cadrul Universității „Al. I. Cuza” Iași, unde a parcurs și Master-ul în „Ingineria sistemelor software”, a fost inițial atras de Civic, însă nutrea un sentiment aparte pentru SUV-uri. Atracția era datorată Daciei Duster în special pentru garda la sol înaltă. Se putea convinge pe el însuși că și Civic i s-ar fi potrivit dacă ar fi condus-o cu grijă, dar parcă nu mai voia să aibă emoții la fiecare bordură pe care ar fi fost nevoit s-o urce. Știe ca programator că trebuie să ofere aplicații sigure, care să nu se poticnească și probabil asta și-a dorit și de la prima sa mașină.

A folosit cât a putut transportul în comun, a mai condus mașinile părinților, dar de când s-a mutat împreună cu prietena sa mai la marginea Iașului se cam impunea achiziția unei mașini. Iar când a ales, s-a gândit la prima sa mașină ca la o investiție. A vrut neapărat full-hybrid, așa că Mazda, o marcă luată în calcul, a ieșit din discuție, iar disputa finală a fost dusă cu Ford Kuga.
„Am ales Honda pentru experiența superioară pe care o are în privința tehnologiei full-hybrid”, dezvăluie cel care acum lucrează la o aplicație de tip „document sharing” pentru o firmă care își dorește ca protecția datelor să exceleze.
Prima Honda ZR-V vândută în România este în varianta de echipare Advance, care costă 46.940 de euro (TVA inclusă). Este nivelul de top pentru mașina ce dezvoltă 184 CP și are nevoie de 7,8 secunde pentru a atinge 100 km/h, iar Vlad Tătaru, consilierul Casa Auto Iași ce a realizat vânzarea, susține că Adrian Hamod a știut foarte bine ce-și dorește.

„Îmi doresc o poziție de condus confortabilă, așa cum un SUV îmi poate oferi, îmi doresc confortul pe care Honda îl pune la dispoziție și mă bazez pe fiabilitatea produselor Honda”.
Probabil va merge până la București în primul drum mai lung cu ZR-V, dar și-ar dori ca tot din ZR-V să însoțească Dunărea de cum intră în România și până la vărsarea în Marea Neagră. Are un prieten la Brașov pe care și-a propus să-l viziteze, iar acestea sunt doar primele obiective cu mașina pe care se gândește s-o păstreze măcar cinci ani. Adrian Hamod a ales un SUV Honda și pentru valoarea sa de revânzare, deși i-ar plăcea ca ZR-V să rămână în cadrul familiei, așa cum se petrece cu orice bun de care ești convins că-i atât de bun încât nu merită deloc înstrăinat, ci să rămână pe mâna celor dragi ție.

Citiți și: Prețurile pentru noua generație Dacia Duster pornesc de la 18.800 de euro și ajung la 26.650!