Prima imagine a noului Hyundai IONIQ 9, model ce deschide o nouă eră a designului EV spațios!

Hyundai Motor Company a publicat imaginile teaser ale mult așteptatului său IONIQ 9, un SUV complet electric, cu trei rânduri de scaune, care va marca o nouă etapă în angajamentul ferm al mărcii față de electrificare. Cifra „9” din IONIQ 9 simbolizează clasa vehiculelor mari din gama IONIQ a Hyundai Motor, marcând aventura inaugurală a companiei în segmentul EV SUV mare. Bazându-se pe succesul înregistrat de IONIQ 5 și IONIQ 6, IONIQ 9 este pregătit să redefinească experiența EV, oferind un interior spațios și confortabil.

Designul „Aerosthetic” al IONIQ 9 este un amestec unic de performanță aerodinamică și atracție estetică. Acest model se inspiră din exteriorul elegant și interioarele spațioase și confortabile ale bărcilor. Linia unică, curbată, a plafonului, cuplată cu un ampatament alungit, asigură spațiu amplu pentru toți pasagerii, inclusiv pentru cei din al treilea rând. Schițele teaser dezvăluie detalii complexe care sporesc calitatea generală a designului noului IONIQ 9. Liniile caracteristice de pe lateral evocă liniile diagonale ale hainelor tradiționale coreene, Hanbok. Lămpile frontale prezintă Parametric Pixels, semnătura luminoasă specifică Hyundai Motor pentru modelele IONIQ. Designul roților cu mai multe spițe se aliniază perfect cu natura dinamică și elegantă a modelului IONIQ 9.

Începând cu 30 octombrie, Hyundai Motor lansează conținut teaser pe canalele sale de socializare, până la premiera mondială a IONIQ 9, din noiembrie. Viitorul vehiculelor electrice este aici, cu IONIQ 9, și redefinește ceea ce înseamnă ca un vehicul electric să fie spațios și confortabil.

Lansarea IONIQ 9 vine în urma performanțelor record înregistrate de Hyundai Motor anul trecut și a producției celui de-al 100-lea milion de vehicule în acest an. În mod remarcabil, vehiculul cu numărul 100-de-milioane-și-unu a fost un EV, simbolizând trecerea Hyundai Motor în noua eră a electrificării. Compania rămâne fermă în angajamentul său față de electrificare, urmărind să ajungă la vânzări de 2 milioane de vehicule electrice până în 2030.

Citiți și: Noul Opel Mokka: mai încrezător, mai modern, mai digitalizat!

Comments are closed.