Dacia continuă să mențină și la Noul Bigster comenzile simple și ușor de utilizat, iar CEO-ul Denis Le Vot a spus la Salonul Auto de la Paris, potrivit publicației AutoExpress, că, deși este nevoie de un anumit nivel de tehnologie pentru a atrage noi cumpărători, majoritatea clienților nu prea mai sunt atrași de mașinile dominate de ecrane tactile.
„Există 420 de milioane de oameni în Europa și nu toată lumea este pasionată de tehnologie”, a declarat Le Vot la prezentarea noului SUV din clasa C, la Paris. „Uitați-vă la Bigster, totul este mecanic. Noi îi spunem pian în franceză, cu butoane pentru reglarea tuturor funcțiilor, nicidecum meniul numărul unu, sub-meniul numărul trei. Nu am nimic împotriva mărcilor care oferă acest lucru, însă din punctul meu de vedere există un procent al populației care nu este interesat, iar acest procent este în creștere”.
Le Vot a menționat că reducerea complexității tehnologice ar ajuta la menținerea statutului Daciei de marcă emblematică.
„Dacă ne uităm la prețul unui C-SUV de acum cinci ani, acesta era sub 30.000 de euro, iar dacă luăm cifrele de astăzi, este de peste 35.000, așa că atunci când aceeași persoană vine să își reînnoiască mașina se va lovi de acest impediment. Poate că le place tehnologia, dar nu asta e ideea - ați cumpărat o mașină acum cinci ani cu 28.500 de euro, iar acum veniți la aceeași reprezentanță și o cereți pe cea nouă, cu multe ecrane, multă tehnologie, multe din toate, pentru 36.000 de euro. Pe bune acum, de la 29.000 de euro la 36.000 de euro în cinci ani, cine are un salariu care crește în același ritm?”, a adăugat Le Vot.
Potrivit șefului Dacia, abordarea sa aduce clienți de la mărci mai scumpe, care aleg apoi modele Duster cu specificații superioare.
„Acum șapte ani vindeam 300.000 de mașini, iar asta reprezintă jumătate din ceea ce vindem astăzi. Clienții noștri sunt foarte loiali, 70% dintre ei cumpără din nou o Dacia și 15% cumpără un Renault, ceea ce este grozav, dar dacă ar fi fost vorba doar de loialitate am fi vândut 300.000 de mașini și în prezent. Am observat că oamenii vin de la concurență și renunță la mașinile pe care le consideră prea scumpe. Când acești clienți ajung în showroom, ei spun: «La prețul acesta, iau cea mai înaltă echipare». Iar 80% din comenzile pentru Duster sunt pentru cea mai înaltă echipare...”, a mai spus Denis Le Vot în materialul publicat de AutoExpress.
Citiți și: Tot ce trebuie să știi despre Noul Renault 4 E-Tech! VIDEO