Constructorul auto german Mercedes-Benz informează că a efectuat o serie de îmbunătățiri asupra modelului GLC, despre care susține că îmbină cu succes abilitățile de rulare pe drumurile asfaltate și pe cele neasfaltate cu latura practică, interiorul spațios și confortul superior. SUV-ul își propune să stabilească noi standarde în segmentul său prin designul distinctiv, tehnologiile avansate și numeroasele funcții de conectivitate și infotainment.
Stilul exterior este ceva mai sportiv decât cel al vehiculului anterior și respectă noua filozofie de design implementată de Mercedes-Benz. Caroseria este sculptată prin linii solide și se remarcă instantaneu detaliile cromate oferite în mod standard pentru a scoate în evidență caracterul off-road. Clienții au la dispoziție mai multe tipuri de jante cu diametrul cuprins între 17 și 19 inch, iar farurile LED High-Performance fac parte și ele din echiparea standard, cele full-LED cu tehnologie Multibeam putând fi comandate opțional.


La interior, ergonomia se îmbină cu inteligența, Mercedes-Benz apelând la suprafețe fluide, materiale de bună calitate și detalii finisate cu foarte multă atenție din dorința de a garanta călătorii în condiții de confort maxim pentru toți ocupanții mașinii.
GLC beneficiază acum de noua generație a sistemului MBUX (Mercedes-Benz User Experience), foarte versatil și intuitiv, care îi permite conducătorului auto să controleze funcțiile vehiculului prin gesturi ale mânilor și comenzi vocale. Informațiile necesare sunt afișate pe două ecrane de înaltă rezoluție, cumpărătorii putând opta și pentru instrumentarul de bord cu diagonala de 12,3 inch. Ecranul multimedia din mijloc poate avea diagonala de 7 inch sau 10,25 inch, fiind oferite în total trei stiluri diferite de afișare a informațiilor: „Classic”, „Sport” și „Progressive”.
Noul Mercedes-Benz GLC se bucură și de o gamă de motorizări actualizate, în care se vor regăsi unități diesel și pe benzină cu patru cilindri din noua generație. Linia este deschisă de versiunea GLC 200 4Matic, prevăzută cu un propulsor care dezvoltă 197 CP și un cuplu maxim de 280 Nm, venind însoțit și de o tehnologie electrică de 48 de volți pentru a livra performanțe îmbunătățite cu un consum mai mic de combustibil.
O altă unitate conectată la sistemul electric de 48 de volți este cea aflată în structura variantei GLC 300 4Matic, acolo unde generează 258 CP și un cuplu maxim de 370 Nm.











