Mercedes-Benz GLA a primit un facelift atât la exterior, cât și la interior, dar schimbări majore au apărut în opțiunile de propulsie, care acum sunt electrificate, printre ele numărându-se și un plug-in hybrid.

În ceea ce privește designul, GLA facelift este o actualizare sumară față de varianta precedentă. Există o nouă semnătură a farurilor, bara de protecție inferioară remodelată are mai multă culoare a caroseriei, iar pasajele roților sunt, de asemenea, finisate în culoarea caroseriei. Partea din spate este neschimbată, în afară de un nou afișaj al luminilor.

Aflat pe platforma MFA2, GLA beneficiază acum de funcții de electrificare prin gama actualizată a motorului, care continuă să ofere transmisii automate cu dublu ambreiaj cu șapte trepte. GLA 180 utilizează aceeași unitate de patru cilindri de 1,3 litri ca și înainte, dar acum este cuplat la un sistem mild-hybrid de 48 volți, oferind un plus de 13 CP la un sprint. La GLA 180 există un total de 134 CP, 200 primește același sistem de propulsie, dar oferă 161 CP.

GLA 220 și 250 sunt ambele inscripționate cu „4MATIC”. Ambele sunt echipate cu un motor cu patru cilindri, de 2,0 litri, supraalimentat, care are ca rezultat 188 CP și 300 Nm pentru versiunile 220 și 221 CP și 350 Nm pentru versiunea 250.

Toate modelele diesel au același sistem mild-hybrid cu patru cilindri, de 2,0 litri, supraalimentat. Aceasta variază de la 114 CP (180) până la 188 CP (220d 4MATIC).
Ca și înainte, există un model hibrid plug-in - 250 e. Acesta utilizează o unitate turbo pe benzină de 1,3 litri, combinată cu o baterie de 11,5 kWh. Aceasta este puțin mai mare decât la mașina precedentă și, ca urmare, autonomia electrică a crescut de la 60 la 70 de kilometri. În ciuda faptului că bateria este mai mare, puterea totală pentru 250 e rămâne aceeași la 215 CP și 450 Nm cuplu.
Citiți și: Mercedes-Benz GLB facelift: spațios și atractiv echipat!