Hyundai lansează campania „Explore the Possibilities”

Constructorul auto sud-coreean Hyundai a lansat campania „Explore the Possibilities”, realizată în colaborare cu Hyundai Motorstudio. Acțiunea se desfășoară în mediul online, pe rețelele sociale, obiectivul companiei fiind acela de a oferi clienților din întreaga lume experiențe memorabile.

„Hyundai Motorstudio nu este doar un showroom, este un centru de cultură în care autovehiculele sunt prezentate într-un context creativ, prin intermediul artei”, a declarat Cornelia Schneider, Head of Space Innovation la Hyundai.

Campania se desfășoară în perioada 20 decembrie 2018 - 20 ianuarie 2019. Pentru început, cei interesați trebuie să vizioneze spotul video „Explore the Possibilities” ce dezvăluie lumea Hyundai Motorstudio, un spațiu în care vizitatorii au ocazia de a descoperi informații referitoare la noile direcții de dezvoltare ale mărcii. Ulterior, ei sunt invitati să publice pe contul de Instagram propria poveste de viață, având ca sursă de inspirație tema campaniei „Explore the Possibilities”. Participanții sunt înscriși automat în concurs prin utilizarea hashtag-urilor dedicate (#Explorethepossibilities și #HyundaiMotorstudio).

Câștigătorii vor fi anunțați după data de 28 ianuarie 2019 și vor fi invitați la unul dintre centrele Hyundai Motorstudio din Seul, Beijing sau Moscova, unde vor avea ocazia de a descoperi viitoarele tehnologii Hyundai.

Clipul video, care dezvăluie diverse experiențe de brand prezentate în toate centrele Hyundai Motorstudio din Coreea (Seoul, Hanam, Goyang), Moscova și Beijing, poate fi vizualizat accesând www.hyundaimotorstudio.co.kr/en sau youtu.be/4Qol9zfQ61w.

Comments are closed.