Cupa Tester Grup – Adrenalină la discreție prin pădurile Iașului!

Grupul Tester a aniversat în noiembrie 26 de ani de existență și și-a invitat clienții și prietenii la „Cupa Tester Grup”, competiție ce a contat pentru etapa a VIII-a, ultima, a Campionatului Național de Off-Road, prilej cu care le-a pregătit spectatorilor surprize care mai de care mai plăcute.

Colaborarea dintre Grupul Tester și un club de off-road ieșean a început în 2017, iar din 2018 evenimentul a fost inclus în calendarul competițional național. La ediția de anul acesta au fost stabiliți campionii naționali la toate clasele din concurs, cu excepția „Extrem”, participanților pregătindu-li-se un traseu extrem de dificil, după cum au anunțat organizatorii. La startul etapei de la Iași s-au înscris cincizeci de echipaje, iar cea mai așteptată a fost proba de Trial, pe platoul de la Păun.

Tester Grup a transformat așadar în tradiție parteneriatul cu Clubul Adventure 4x4 în susținerea etapei de la Iași a Campionatului Național de Off-Road, adunând în jurul competiției cele 13 mărci reprezentate de divizia auto a grupului: Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Dacia, Nissan, Peugeot, Citroen, Opel și Renault. Modelele cu capabilități off-road aparținând mărcilor Casa Auto s-au aventurat pe urmele mașinilor de concurs pe trasee forestiere și chiar pe traseul plin de adrenalină de la Trial.

„A fost un eveniment unic în Iași, o competiție pentru cei cu spirit liber și aventurier, pasionați de motoare și care știu să folosească la maxim capabilitățile 4x4 ale mașinilor. Tester Grup și divizia Casa Auto s-au alăturat în mod natural acestui eveniment, având aceeași dedicație pentru susținerea și dezvoltarea comunității ieșene și o pasiune comună pentru mașini și experiențe de condus memorabile”, a declarat Cristina Văraru, director vânzări Casa Auto, care a continuat: „Grupul Tester a oferit în cadrul evenimentului o sesiune de teste cu modele reprezentative pe trasee off-road, forestiere, dar și on-road. Am avut de asemenea pregătite câteva modele-surpriză, modele care de regulă nu pot fi admirate în showroom-uri”.

Evenimentul a fost completat de o zonă de street-food, muzică și activități în aer liber, dar anul acesta au fost rezervate și trei locuri de copilot la proba de Trial. „În cei 26 de ani de activitate, Grupul Tester și-a propus să ofere servicii de o calitate ireproșabilă, iar în tot ceea ce facem clientul este pe primul loc”, a menționat Mirela Podea, director de marketing al Grupului Tester.

Comments are closed.