BMW xDrive Challenge – simulatorul 3D a ajuns la a treia generatie

Galerie foto

Jocul BMW xDrive Challenge a ajuns la a treia generaţie. Disponibil în 50 de ţări, peste 100.000 de download-uri. Cu 1 din 4 download-uri, România este ţara cu cei mai mulţi jucători din lume.

BMW xDrive Challenge a început în 2011 ca un proiect regional pentru Europa Centrală şi de Est. Proiectul a evoluat în fiecare an. Acum este disponibil în 50 de ţări şi a atras deja peste 100.000 download-uri.

În România, BMW este una dintre cele mai apreciate mărci de automobile, iar sistemul inteligent xDrive echipează aproximativ 3 din 4 automobile livrate. Această popularitate s-a regăsit şi în interesul acordat faţă de joc unde România este pe primul loc în topul numărului de jucători cu un total de aproximativ 25%.

BMW xDrive Challenge a evoluat de la un simulator 3D pentru Facebook, la un joc dedicat pentru platforma iOS, Apple iPhone, iPad şi iPod. A păstrat însă cea mai importantă caracteristică – componenta socială. Astfel jucătorii se pot conecta prin Facebook pentru a concura împotriva prietenilor sau îşi pot anunţa rezultatele. În plus, pot participa la competiţii cu premii reale sau pot solicita drive-teste cu modelele din gama BMW X.

Utilizatorii pot concura cu unul dintre cele patru modele BMW X şi au posibilitatea să îl personalizeze sau să instaleze upgrade-uri de performanţă. Cu un nivel ridicat de detalii, este unul dintre primele simulatoare 3D care prezintă noul BMW X5.

A fost îmbunătăţită semnificativ şi calitatea game-play-ului. Cu un sistem de control simplu, jucătorul participă la sesiuni de 30 de secunde, având la dispoziţie o serie extinsă de trasee. În plus, pot fi provocaţi în curse directe trei piloţi BMW Motorsport din DTM: Bruno Spengler, Martin Tomczyk şi Timo Glock.

BMW xDrive Challenge se doreşte un instrument de promovare pentru sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive. În România aproximativ 3 din 4 maşini comandate sunt echipate cu acest sistem, în timp ce BMW X5 este cel mai de succes model al mărcii.

Comments are closed.