O prezenţă puternică, un interior plin de detalii rafinate, soluţii de electricare care îmbunătăţesc eficienţa şi inovaţii de ultimă oră în domeniile asistării condusuluu, al controlului/operării şi al conectivităţii ajută noul BMW Seria 5 să-şi consolideze poziţia ca reprezentant foarte sportiv, eficient şi progresiv în segmentul premium al clasei superioare.
Alături de noul BMW Seria 5 Sedan, noul BMW Seria 5 Touring va fi disponibil acum şi cu un sistem de propulsie plug-in hybrid. Utilizarea tehnologiei mild hybrid, cu generator-starter de 48V, va fi extinsă la toate modelele cu motorizare cu patru sau şase cilindri. Cele mai importante dotări noi de interior includ sistemul de afişare şi operare, care cuprinde acum şi un display central de până la 12,3 inch (31,24 cm). În plus, introducerea sistemului de operare BMW 7 aduce acum clienţilor serviciile Asistentului personal inteligent BMW. De exemplu, prin adăugarea opţională a asistentului de control al direcţiei şi al benzii – cu funcţiile de navigaţie activă şi, ca noutate, formarea automată a benzii de urgenţă – la lista sistemelor de asistare a condusului, noul BMW Seria 5 face noi paşi spre condusul autonom.
Gama largă de inovaţii tehnologice de la bord deschide calea pentru ca gama de modele cu cea mai mare tradiţie în portofoliul BMW să scrie un alt capitol din povestea sa de succes. Peste 600.000 de unităţi BMW Seria 5 Sedan şi BMW Seria 5 Touring au fost acum vândute în întreaga lume de la lansarea actualei generaţii de modele. Introducerea pe piaţă a noului BMW Seria 5 va începe în iulie 2020. Ambele modele vor fi produse la uzina BMW din Dingolfing, în Bavaria. Noul BMW Seria 5 Sedan va fi construit şi de partenerul de producţie Magna Steyr din Graz (Austria). Versiunea cu ampatament lung a sedanului este fabricată exclusiv pentru piaţa chineză în cadrul uzinei Dadong a joint-venture-ului BMW Brilliance Automotive din Shenyang.
Design exterior: prezenţă crescută şi stil sportiv rafinat
Designul exterior al BMW Seria 5 este scos în evidenţă de lini clare, elegante şi sportive. Grila BMW a crescut în dimensiuni şi acum coboară mai mult spre spoiler. Este încadrată de un contur dintr-o singură bucată, ceea ce inspiră putere. Conturul mai subţire al farurilor oferă o intepretare nou, modernă, a designului consacrat BMW. Dispuse una lângă cealaltă, două surse de lumini de zi în formă U sau, opţional, în formă L creează o grafică precisă şi modernă. Noile faruri LED complete, care includ lumina de viraje adaptivă, faza lungă BMW Selective Beam cu efect antiorbire, cu tehnologie matrix, şi asistentul de fază lungă sunt oferite opţional. BMW Laserlight sunt de asemenea disponibile opţional acum pentru toate variantele BMW Seria 5. La ambele variante opţionale de faruri, luminile de zi îndeplinesc şi rolul de semnalizatoare. Muchiile negre şi noua grafică L asigură un impact vizual marcant pentru stopurile noului BMW Seria 5. Stopurile şi luminile de frână sunt integrate într-un ansamblu comun, care acum formează un singur grup optic cu lentile externe tridimensionale proeminente. Indiferent de linia de echipare şi motorul specificat, toate modelele noului BMW Seria 5 au finisaje trapezoidale ale evacuărilor.

Interior: display central de 12,3 inch, noi opţiuni de echipamente
Displayul central de 10,25 inch (26,04 cm / standard) sau 12,3 inch (31,24 cm / opţional), butoanele cu design nou de pe consola centrală şi volanul sport îmbrăcat în piele (disponibil standard), cu butoane multifuncţionale revizuite, evidenţiază interiorul foarte rafinat. Echiparea standard a noilor BMW Seria 5 Sedan şi BMW Seria 5 Touring include acum şi control automat al climatizării, cu două zone de reglaje în faţă.
Noile completări ale listei de opţiuni includ scaune M multifuncţionale, cu tetieră integrată (până acum rezervate pentru M5) cu o gamă largă de reglaje, noi benzi decorative pentru interior şi tapiţerie a scaunelor cu decoraţiuni Sensatec perforate.
Varietatea plug-in hybrid creşte iniţial la cinci modele
Tehnologia eDrive este disponibilă acum şi pentru noul BMW Seria 5 Touring şi în combinaţie cu un motor cu şase cilindri dispuşi în linie. Din toamna anului 2020, tehnologia BMW eDrive de ultimă generaţie va fi combinată cu un motor pe benzină, cu patru cilindri, pentru a alimenta nu numai noile BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan, ci şi noile BMW 530e Touring şi BMW 530e xDrive Touring. Motorul pe benzină va produce o putere maximă de 135 kW/184 CP, în timp ce motorul electric dezvoltă 80 kW/109 CP. Puterea maximă a sistemului este de 118 kW/252 şi poate urca pentru intervale scurte de timp la un maxim de 215 kW/292 CP cu ajutorul funcţiei XtraBoost. Autonomia electrică este de 58-62 de kilometri pentru noul BMW 530e Touring şi de 53-56 de kilometri pentru noul BMW 530e xDrive Touring. Atât în versiunea cu tracţiune spate, cât şi în versiunea cu tracţiune integrală, modelul 530e Sedan accelerează la 100 km/h.
Apariţia noului BMW 545e xDrive Sedan în toamna anului 2020 va extinde selecţia de variante plug-in hybrid. La acest model, motorul electric de 80 kW/109 CP este combinat cu un propulsor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, care generează 210 kW/286 CP, rezultând o putere totală de 290 kW/394 CP şi un cuplu impresionant de 600 Nm. Noul BMW 545e xDrive Sedan oferă o autonomie electrică de 54-57 de kilometri. Noul BMW 545e xDrive Sedan spritnează la 100 km/h în numai 4.7 secunde.
Serviciul digital BMW eDrive Zone este disponibil standard la toate modelele plug-in hybrid. Această funcţie unică trece automat automobilul în modul de funcţionare full electric când intră într-o „zonă verde”.

Tehnologie mild hybrid 48V pentru toate motoarele cu patru şi cu şase cilindri
Tehnologia mild hybrid, introdusă în premieră la modelele BMW 520d şi BMW 520d xDrive în toamna anului 2019, va oferi acum performanţe îmbunătăţite cu consum de combustibil mai mic şi confort îmbunătăţit la condus pentru toate variantele de motorizări cu patru şi cu şase cilindri ale noului BMW Seria 5. Montarea unui generator 48V foarte puternic şi a unei baterii suplimentare permite un nivel foarte ridicat de generare de energie la frânare şi de stocare. Această energie poate fi folosită atât pentru alimentarea sistemului electric 12V, cât şi pentru a uşura sarcina asupra motorului termic şi a-i oferi un plus de putere.
Generatorul-starter produce un impuls electric care oferă instantaneu un supliment de 8 kW/11 CP, adăugând un plus de dinamism atât la demaraj, cât şi la accelerare în mişcare. De asemenea, un generator-starter puternic creşte şi eficienţa prin asistarea motorului atunci când se rulează la viteze constante şi prin îmbunătăţirea confortului atunci când sunt utilizare funcţiile Auto Start-Stop şi coasting. La deccelerare, atunci când automobilul se apropie de o intersecţie sau o coloană de maşini, de exemplu, la viteze mai mici de 15 km/h motorul cu ardere internă se opreşte automat. În regim de coasting, la viteze între 25 şi 160 km/h, motorul este de asemenea oprit automat. Funcţionarea în modul costing este disponibilă atât în modul ECO PRO, cât şi în modul COMFORT, la ridicarea piciorului de pe pedala de acceleraţie, motorul este decuplat de la transmisie şi oprit.
Tehnologia de propulsie şi şasiu dezvoltată suplimentar
Alături de motorul V8 de 390 kW/530 CP de sub capota BMW M550i xDrive Sedan, noul BMW Seria 5 vine cu o varietate de alte trei motoare pe benzină şi trei motoare diesel care generează între 135 kW/184 CP şi 250 kW/340 CP. Sistemul de injecţie directă de la propulsoarele pe benzină funcţionează la presiune crescută, ceea ce înseamnă o eficienţă mai mare, în timp ce tehnologia de supraalimentare cu două turbine, care acum este disponibilă la toate variantele diesel, asigură o livrare şi mai spontană a puterii alături de o eficienţă crescută. Toate motoarele sunt combinate standard cu o transmisie Steptronic cu opt trepte. Tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive este oferită ca dotare standard sau opţional pentru toate variantele de model, cu excepţia motorizării entry-level pe benzină.
* Toate datele referitoare la performanţe, consum de combustibil/energie electrică şi emisii sunt provizorii.











