Volvo se va axa pe electrificarea gamei actuale înainte de a lansa un nou vehicul

Compania suedeză Volvo nu va dezvălui niciun automobil complet nou până în anul 2020 și va exploata linia curentă de produse pentru a-și atinge obiectivul de a obține vânzări anuale de peste 800.000 de unități.

Un SUV decapotabil sau un altul coupé ar putea ajunge în portofoliul Volvo, dar nu în viitorul foarte apropiat. „Ar fi frumos să avem un model decapotabil sau un coupé. Ar fi precum frișca de pe o prăjitură, de care nu ai nevoie pentru a supraviețui”, a declarat Lex Kerssemakers, șeful diviziei Volvo responsabile de operațiunile din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, potrivit revistei Autocar.

În plus, Kerssemakers a dezvăluit că Volvo nu plănuiește să lanseze o mașină nouă până în 2020 și vrea să se concentreze pe electrificarea gamei actuale, sperând că în acest fel 25% din vânzările sale globale vor fi reprezentate, în 2025, de vehicule cu propulsie electrificată.

XC40 va primi un sistem hibrid în toamna acestui an și se presupune că va deveni primul model 100% electric al brand-ului Volvo.

Anul 2019 va marca debutul variantei actualizate a hatchback-ului V40, despre care se știe că se va baza pe noua platformă CMA (Compact Modular Architecture) și va beneficia de o evidentă evoluție stilistică.

Volvo a comercializat anul trecut 571.577 de automobile la nivel mondial, cu 7% mai mult decât în 2016, iar cel mai popular model al său – SUV-ul XC60 – a fost vândut în 99.023 de exemplare pe teritoriul Europei.

Comments are closed.