Volvo se așteaptă la o creștere a vânzărilor de mașini electrice în Europa

Șeful mărcii Volvo consideră că ar fi naiv din partea lui să creadă că interesul clienților față de vehiculele prevăzute cu motorizări diesel sau pe benzină va înregistra o creștere spectaculoasă după redeschiderea showroom-urilor în urma relaxării măsurilor privind limitarea răspândirii noului coronavirus.

Håkan Samuelsson a declarat în cadrul conferinței Financial Times Global Boardroom că ar fi o risipă de bani să investească acum în programe pentru sprijinirea automobilelor cu motorizare termică. „Electrificarea va evolua mai rapid. Ar fi bine să promovăm noile tehnologii, ar fi bine și ca guvernele să încurajeze achiziționarea de vehicule electrice, despre care se știe că sunt mai scumpe în primii ani”, a precizat oficialul Volvo.

În plus, Samuelsson a dorit să evidențieze faptul că, în Europa, cererea se situează acum la un nivel normal pentru momentul de față, de aproximativ 30%, în timp ce în China valoarea a crescut cu 20% comparativ cu perioada de dinantea pandemiei. „Dacă semnalele sunt corecte, înseamnă că vom avea o recuperare bună. Chiar sper să fie așa pentru că oricare alt scenariu ar fi un dezastru pentru afaceri”, a completat șeful companiei suedeze.

Un alt aspect important subliniat de Håkan Samuelsson este acela că Europa și Statele Unite ar trebui să se implice mai mult în producția de componente necesare pentru mașinile electrice și să nu se mai bazeze atât de mult pe China, scrie publicația britanică Autocar.

Comments are closed.