Volvo celebrează 10 ani de când s-a alăturat grupului Geely

+-+

Compania suedeză Volvo Cars anunță că privește cu optimism către viitor în această perioadă în care aniversează 10 ani de când a fost achiziționată de consorțiul chinez Zhejiang Geely Holding.

Volvo a trecut printr-o transformare completă de când s-a alăturat grupului Geely, devenind un brand cu adevărat global și un jucător important în segmentul mașinilor premium, cu vânzări și venituri în continuă creștere. Firma suedeză își propune acum să devină un lider în domenii precum electrificarea, condusul autonom și noile modele de mobilitate, angajându-se să demareze o colaborare și mai strânsă cu mărcile surori de sub umbrela Geely.

„Volvo Cars este mai puternică astăzi decât a fost vreodată. Alături de Geely, am început o nouă fază de succes care ne-a adus la un nivel total nou. Ne-am actualizat întregul portofoliu de produse, ne-am consolidat poziția la nivel global, aproape ne-am dublat vânzările și am devenit profitabili. În anii care urmează vom continua să ne creștem afacerea împreună cu Geely”, a declarat Håkan Samuelsson, directorul executiv al companiei suedeze.

Volvo își dorește să devină un lider în domeniul electrificării, iar până în anul 2025 jumătate din vânzările sale globale să fie reprezentate de mașini 100% electrice, restul urmând să fie format din vehicule hibrid. Automobilele vor face parte din noua generație de modele susținute de arhitectura SPA2.

După separarea de Ford, în 2010, Volvo și Geely au trasat o nouă direcție pentru marca suedeză, bazată pe independență tehnică, prezență la nivel global și o identitate de brand mai puternică. Începând din 2014, odată cu debutul SUV-ului XC90, linia Volvo a fost actualizată complet cu ajutorul mai multor SUV-uri, sedanuri și break-uri susținute de arhitecturile SPA și CMA. Anul 2019 a fost primul din istoria companiei în care livrările globale au depășit 700.000 de unități.

+++

Comments are closed.