Volvo anunță o creștere cu 9,8% a vânzărilor globale în 2019

Volvo Cars a încheiat cel de-al șaselea an consecutiv de livrări record. Pentru prima dată în istoria sa ce datează de 93 de ani, compania a vândut mai mult de 700.000 de mașini în decursul a 12 luni calendaristice. În 2019, clienții din întreaga lume au cumpărat 705.452 de automobile fabricate de Volvo, un număr mai mare cu 9,8% decât cel consemnat în anul anterior.

Noul record de vânzări a fost susținut de o evoluție considerabilă a cererii înregistrate de modelele producătorului auto suedez. Cele trei SUV-uri s-au dovedit a fi extrem de populare peste tot în lume și au ajutat marca Volvo să obțină o creștere a cotei de piață în China, SUA și Europa. De asemenea, livrările de automobile cu sisteme de propulsie plug-in hybrid au avansat cu 22,9% în 2019 față de anul precedent și au însumat 45.933 de unități.

„Sunt foarte bucuros să văd că vânzările noastre au depășit 700.000 de mașini pentru prima dată în istorie și am câștigat cotă de piață în toate regiunile importante. Vrem să continuăm acest trend ascedent și în 2020, odată cu lansarea gamei Recharge”, a declarat Håkan Samuelsson, CEO-ul Volvo.

Toate modelele din portofoliu vor include o opțiune Recharge, de la micul crossover XC40 până la mașinile din seria „60” și SUV-ul XC90. Volvo își dorește ca aproximativ 20% din vânzările înregistrate în 2020 să fie reprezentate de vehicule cu propulsie plug-in hybrid. Oferta va fi completată, în scurtă vreme, de versiunea complet electrică XC40 Recharge P8.

În 2019, SUV-ul XC60 a fost cel mai popular automobil din linia Volvo, cu vânzări globale de 204.965 de unități. Locurile următoare din clasament au fost ocupate de XC40 (datorită celor 139.847 de exemplare comercializate în lume) și XC90 (livrat într-un număr de 100.729 de unități).

Comments are closed.