Volvo anunță că a obținut vânzări record în primul semestru din 2019

Producătorul auto suedez Volvo informează că livrările sale au crescut cu 7,3% în prima jumătate a acestui an față de intervalul ianuarie-iunie 2018 și au însumat 340.826 de mașini comercializate la nivel global.

Această performanță a fost susținută, în principal, de interesul manifestat de clienți pentru gama de SUV-uri a companiei Volvo, începând cu modelul XC60 și continuând cu automobilele XC40 și XC90. Cele mai noi vehicule incluse în portofoliu – V60 Cross Country, break-ul V60 și sedanul S60 – au contribuit și ele la creșterea vânzărilor. În plus, în primul semestru din 2019, Volvo a livrat primele mașini echipate cu tehnologii micro-hibride.

În luna iunie a anului curent, Volvo a comercializat cu 2% mai puține mașini decât în perioada similară din 2018, respectiv 62.775 de unități, ca o consecință a declinului de 9% raportat în Europa. Situația din regiunea europeană a fost mult mai bună dacă sunt luate în considerare toate cele șase luni care au trecut de la începutul anului 2019, marca suedeză livrând aici 174.398 de vehicule (+6%).

Primul semestru din 2019 i-a adus companiei Volvo cele mai mari vânzări înregistrate până acum în China (67.741 de mașini) și o creștere de 10,2%, în special datorită modelelor XC60 și S90. De asemenea, clienții din SUA au cumpărat cu 5,2% mai multe automobile Volvo în intervalul ianuarie-iunie 2019, respectiv 50.120 de exemplare.

La nivel global, XC60 a rămas cel mai popular model din gama Volvo, cu vânzări de 97.203 unități în primul semestru din 2019, urmat de XC40 (cu 61.864 de exemplare) și XC90 (cu 47.818 vehicule).

Comments are closed.