Volkswagen prezintă, pentru prima dată în format digital, noi modele de vehicule

+-+
  • Volkswagen prezintă, pentru prima dată în format digital, noi modele de autovehicule;
  • Toate vehiculele pot fi „testate” în mod interactiv;
  • Avantajele oferite de realitatea virtuală câștigă importanță strategică pentru marketingul experiențial;
  • Obiective: experiență personalizată pentru fiecare utilizator, gamă mai largă, concepte durabile.

Ca urmare a anulării Salonului Internațional Auto de la Geneva din acest an, standul de prezentare Volkswagen poate fi admirat online. Vizitatorii pot experimenta noile modele ale mărcii timp de două săptămâni în mod continuu, chiar din propriile case, pe site-ul volkswagen.pureweb.io/. Turul oferă o experiență digitală interactivă 360° care permite vizitatorilor să se lase absorbiți de spectacol. Aceștia se pot plimba prin stand, pot admira vehiculele din orice unghi și, de asemenea, pot schimba culoarea mașinilor, dar și configurațiile jantelor, utilizând funcții intuitive.

„Sunt încântat de faptul că echipa noastră de marketing a reușit să pună la dispoziția tuturor vizitatorilor standul nostru, în ciuda anulării Salonului Auto de la Geneva. Practic, ei pot experimenta atenția echipei noastre asupra detaliilor în prezentarea acestui stand și a pieselor noastre de rezistență. Încă o dată, acest lucru demonstrează faptul că situațiile speciale necesită soluții speciale”, a declarat Jürgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al Volkswagen, responsabil pentru vânzări, marketing și post-vânzare. „Suntem convinși că vom putea ajunge chiar și la mai mulți oameni în viitor, prin astfel de inițiative virtuale, pe lângă prezentarea reală a vehiculelor”, a adăugat el.

Toate vehiculele și standul, create inițial pentru Salonul de la Geneva, au fost procesate digital pentru o experiență completă, la 360°, oferindu-le astfel vizitatorilor o experiență tridimensională, exact ca și cum ar fi prezenți la fața locului.  Atenția este îndreptată către noile mașini ale anului 2020: acestea pornind de la viitoarea mașină electrică ID.3 până la noul R  dotat cu tehnologie hibridă plug-in și ultima generație a versiunilor sportive iconice ale Golfului compact, GTI, GTD și GTE.

Vizitatorii pot avea parte de un tur ghidat al standului, dar își pot, de asemenea, controla vizita și individual, apăsând cu mouse-ul pe butoanele suplimentare integrate și exponatele interactive, care permit afișarea vehiculelor în culori sau cu jante diferite. În cele din urmă, utilizatorii sunt ghidați către o pagină de înregistrare unde își pot crea ID-ul Volkswagen, pentru a primi oferte personalizate în viitor.

„Primul nostru stand digital este doar primul capitol al acestui concept sustenabil pentru viitoare experiențe online inovatoare”, a precizat Jochen Sengpiehl, Directorul de Marketing al Volkswagen Passenger Cars. „Exploatarea avantajelor oferite de realitatea virtuală face parte din strategia noastră de digitalizare. Va deveni o componentă integrată a experienței noastre de marketing, a întregii prezentări externe a mărcii și a interacțiunii cu clienții și fanii noștri”, a completat el.

Expoziția auto virtuală poate fi vizatată online gratuit. Site-ul este disponibil în limba germană și limba engleză până pe 17 aprilie 2020.

+++

Comments are closed.