Volkswagen CrossPolo – imagini oficiale

Galerie foto

Las-o, ma, ca merge-asa

Noi, românii, am fost înzestraţi cu deosebita abilitate de a improviza. Un german ar capitula fără trusa de unelte, când noi putem desface un şurub folosind cuţitul de la unghieră. Ei nu concep televiziune fără satelit sau cablu, dar eu am prins meciurile din Champions League cu un umeraş de haine. Dacă ai un borcan încăpăţânat, ştii cum să pui linguriţa ca o pârghie, sub capac, şi să-i dai un bobârnac. Şi să vezi numai câte trucuri ştiu şoferii de autobuz pentru a fura benzină.

De ce vorbesc chestii evidente, în loc să-ţi povestesc despre CrossPolo? Nu am nici cea mai vagă idee.

CrossPolo are la bază – total neaşteptat – versiunea în cinci uşi a lui Polo, dar vine cu o gardă la sol mai înaltă cu 15 mm, câteva bucăţi de plastic pentru iluzia off-road şi... cam atât.

Până aici, într-adevăr, ieşi mai câştigat dacă îţi cumperi cal, dar stai liniştit, CrossPolo are şi o gamă de motoare. De la FSI-ul de 1,2 litri şi 70 CP, până la TSI-ul de 1,2 litri şi 105 CP, cu vreo trei dieseluri la mijloc.

Aparent, toate bune şi frumoase. Şi totuşi, nu. Vezi tu, un german şi-ar cumpăra CrossPolo pentru acea zi din an când deszăpezitorii au uitat să mai cumpere sare. Dar noi, românii, ne descurcăm şi cu un Polo normal.

Comments are closed.