Volkswagen a creat un nou logo pentru versiunile de performanță R

Începând din anul 2002, modelele Volkswagen R și-au demonstrat abilitățile sportive pe circuitele din întreaga lume, ele impresionând nu doar prin motorizările extrem de agile, ci și prin combinația optimă dintre latura practică și designul atractiv. Alături de hatchback-ul Golf R și break-ul Golf R Variant, portofoliul gamei include modelele Passat R36, Touareg R50, Scirocco R, Golf R Convertible și noul crossover T-Roc R.

Acum, la doar câteva săptămâni după ce a prezentat noul logo al companiei, cu prilejul Salonului Auto de la Frankfurt, Volkswagen dezvăluie noua identitate vizuală a liniei R. Noul logo al brand-ului R marchează începutul unei alte etape, este mai modern și elegant, se bazează doar pe elementele esențiale și iese mai ușor în evidență.

„Volkswagen R se referă la plăcerea de a conduce, iar pe viitor ne vom concentra eforturile și mai mult pentru a integra aceste emoții în brand-ul nostru. Avem o abordare strategică și operativă privind dezvoltarea de produse grozave și crearea unor experiențe unice pentru clienții noștri”, a declarat Jost Capito, managerul diviziei Volkswagen R.

În plus, nivelul de echipare R-Line va primi și el un nou logo, ce va putea fi admirat în premieră odată cu lansarea modelului Volkswagen Atlas Cross Sport R-Line, în data de 11 octombrie, pe piața din SUA.

Comments are closed.