Vânzările Dacia în Franța au crescut cu 34,7% în luna noiembrie

Conform statisticilor publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), pe piața din Hexagon au fost înmatriculate 171.611 mașini noi în luna noiembrie a acestui an, în scădere cu 4,7% față de perioada similară din 2017. În schimb, la nivelul intervalului ianuarie - noiembrie 2018 au fost achiziționate în regiune 2.008.091 de autoturisme noi, un volum cu 4,7% mai mare decât cel raportat în anul precedent.

Situația este asemănătoare în cazul vehiculelor comerciale ușoare, care au înregistrat o creștere cu 4,8% a numărului de înmatriculări în primele 11 luni ale anului curent, grație celor 418.381 de unități livrate, respectiv cu 3,1% în noiembrie (40.030 de exemplare).

Luna noiembrie nu a fost tocmai favorabilă pentru multe mărci prezente pe piața franceză, care s-au confruntat cu scăderi semnificative ale vânzărilor de autoturisme. Însă au fost și câteva excepții, iar printre brand-urile care au consemnat cele mai importante evoluții luna trecută în Franța se numără Seat (+42,2%), Volvo (+38,5%), Dacia (+34,7%), Toyota (+20,6%), Hyundai (+18,8%) și Lexus (+17%).

Compania Dacia a livrat 12.351 de mașini noi în luna noiembrie în Franța, în creștere cu 34,7% față de aceeași perioadă a anului anterior, obținând astfel o cotă de piață de 7,2%. În plus, vânzările din regiune ale mărcii autohtone au avansat cu 22,3% de la începutul anului 2018 și au însumat deja 130.723 de autoturisme.

Comments are closed.