Vânzările Dacia în Franța au crescut cu 13,8% în luna martie

Potrivit statisticilor publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), pe piața din Hexagon au fost înmatriculate 225.818 autoturisme noi în luna martie a acestui an, în scădere cu 2,3% față de volumul raportat în aceeași perioadă din 2018.

Tendința descendentă se menține la nivelul întregului interval care a trecut de la începutul anului curent, datele comunicate de CCFA raportând un total de 553.335 de autoturisme noi înmatriculate în Franța în perioada ianuarie-martie 2019, în scădere cu 0,6% față de primul trimestru al anului anterior.

Livrările de vehicule comerciale ușoare pe piața din Franța s-au diminuat și ele cu 0,7% în martie 2019, însumând 47.877 de unități, dar au crescut cu 4,2% la nivelul primului trimestru al acestui an și au ajuns să totalizeze 121.640 de exemplare.

Cele mai multe dintre mărcile importante prezente pe piața franceză au înregistrat scăderi ale înmatriculărilor de mașini noi în luna martie a anului curent, dar au fost și câteva excepții. Printre ele se numără brand-ul ceh Škoda, grație celor 3.268 de autoturisme livrate (+15,8%), urmat de compania sud-coreeană Hyundai, cu o creștere de 14,3% a vânzărilor în Franța și un volum de 3.688 de unități.

Dacia ocupă locul al treilea în clasamentul mărcilor care au obținut cele mai mari evoluții ale înmatriculărilor de automobile noi pe piața din Franța, în luna martie a acestui an, datorită celor 15.838 de unități livrate în regiune (+13,8%). În primele trei luni ale anului curent, compania autohtonă a livrat 35.616 mașini noi (+5,1%) către clienții din Franța.

Comments are closed.