Suzuki lansează noul model Swace pe piața din Europa

Marca niponă Suzuki lansează noul Swace, un station wagon stilat și adaptabil care se remarcă printr-un design atletic, printr-o rulare confortabilă și stabilă și prin performanță hibrid avansată. Swace este al doilea model furnizat pentru Suzuki de către Toyota Motor Corporation în urma acordului de colaborare dintre cele două companii. Vânzările pentru Suzuki Swace sunt așteptate să înceapă în această iarnă.

Noul Swace: puncte-cheie

  • Design exterior dinamic și atletic

Noul Suzuki Swace iese în evidență prin postura sa fermă și prin liniile puternice care se revarsă către partea din spate. Partea frontală este dominată de o linie sportivă echipată cu faruri LED bi-focale și o grilă-fagure.

  • Design interior polivalent

La interior modelul oferă spațiu generos pentru bagaje care se pretează unei varietăți de stiluri de viață și de activități recreaționale. De asemenea, interiorul oferă o senzație de spațiu deschis fiind practiv și confortabil.

  • Performanță hibrid avansată

Sistemul hibrid sofisticat răspunde prompt la accelerație și livrează o distribuție optimă a puteriii între motorul termic și cel electric în funcție de condițiile de drum. În același timp tehnologia hibrid avansată ce echipează noul Suzuki Swace menține niveluri scăzute de consum de carburant și emisii de dioxid de carbon.

Design exterior dinamic și atletic

Designul exterior al noului Suzuki Swace contopește alura solidă și funcțională a unui station wagon cu estetica sportivă. Postura sa fermă, proporțiile dense din partea superioară a caroseriei și evazarea părții inferioare a acesteia exprimă stabilitate, în timp ce liniile dinamice ale geamurilor și șoldurilor mașinii dau impresia de atletism.

Designul unic al părții frontale se concentrează în jurul farurilor LED bi-focale și a grilei hexagonale cu structură de fagure. Farurile și partea superioară a grilei formează o linie neîntreruptă care emană sportivitate și dă impresia de lățime, în timp ce bara frontală, partea inferioară a grilei și ramele luminilor de ceață sunt poziționate mai aproape de sol, scoțând și mai puternic în evidență postura fermă a mașinii.

Printre caracteristicile exteriorului se numără:  bare longitudinale care permit montarea unui portbagaj pe plafon, ușa sculptată a portbagajului, construită dintr-o rășină ușoară, care îmbunătățește eficiența la consum, și jantele de 16 inch din aliaj, cu design sportiv și sofisticat.

  • Culori de caroserie

Suzuki Swace este disponibil în șapte culori diferite – White Pearl Crystal Shine, Super White, Precious Silver, Black Mica, Dark Blue Mica, Phantom Brown Metallic și Oxide Bronze Metallic.

Interior polivalent

O abordare „less is more” („mai puțin înseamnă mai mult”) caracterizează interiorul lui Suzuki Swace, al cărui design elegant și simplist pune accent pe spațiu, confort și practicitate. La acest sentiment de deschidere contribuie instrumentarul de bord creat din linii neîntreupte care continuă și pe fețele portierelor. În habitaclu se regăsește o combinație de materiale moi și accente cromate sau argintii care evidențiază calitatea și eleganța interiorului.

  • Funcționalitatea interiorului

Suzuki Swace este echipat cu un sistem multimedia de 8 inch, cu radio AM/FM/DAB, funcție Bluetooth și butoane pe volan pentru o operare mai facilă. Sistemul este compatibil cu Apple CarPlay pentru iPhone, dar și cu Android Auto și MirrorLink pentru dispozitivele corespunzătoare.

Un suport de încărcare wireless Qi este disponibil în consola centrală pentru încărcarea telefoanelor, alături de două terminale USB și unul AUX poziționate la îndemâna șoferului și a pasagerului din față. Alte caraceristici ale interiorului includ încălzirea pentru volan și pentru scaunele din față, un sistem de aer condiționat S-FLOW cu detectare a ocupanților și un sistem de iluminare ambientală.

  • Confortul în habitaclu

Interiorul oferă flexibilitatea și confortul care să susțină stilurile de viață active atât al șoferului cât și ale pasagerilor. Cu o distanță generoasă de 928 mm între scaunele din față și cele din spate, confortul și spațiul pentru genunchi al pasagerilor din spate sunt printre cele mai bune din segment.

Compartimente utile pot fi găsite peste tot în habitaclu, atât în față cât și în spate, oferind spațiu de stocare amplu pentru a depozita obiecte mici precum telefoane sau sticle de răcoritoare.

Spațiul portbagajului

Portbagajul de 596 de litri oferă spațiu amplu pentru o varietate de bagaje sau obiecte recreaționale. Pentru mai multă flexibilitate, podeaua portbagajului poate fi poziționată mai jos pentru a face loc obiectelor mai înalte, iar dacă e întoarsă poate fi folosită pentru a depozita obiecte ude sau murdare, mulțumită fațetei din rășină. Portbagajul poate fi extins cu ușurință într-un spațiu plat prin rabatarea banchetei spate. Ruloul care acoperă portbagajul poate fi retras dintr-o singură atingere, iar portbagajul este echipat cu iluminare automată și cu o priză de 12 V.

Performanță hibrid

Sistemul hibrid al lui Suzuki Swace combină un puternic motor electric cu o unitate pe benzină, de 1,8 litri, dezvoltată exclusiv pentru aplicația hibridă, oferind astfel o senzație de rulare armonioasă cu accelerații puternice dar și o excelentă eficiență la consum și emisii. Sistemul hibrid folosește în mod optim motorul electric, cel termic sau pe amândouă concomitent în funcție de modurile de condus.

  • Modul de condus EV

Profitând de resursele motorului electric și de capacitatea mare a bateriei, Suzuki Swace este echipat cu o funcție de rulare pur electrică. În modul de condus EV, mașina este animată doar de motorul care se alimentează de la baterie. Acest mod poate fi folosit pe distanțe scurte fără griji privind sunetul sau emisiile; este pretabil în special în zonele rezidențiale în timpul nopții sau dimineața devreme, ori în garaje și parcări închise.

Confortul la rulare

Suzuki Swace oferă o rulare confortabilă și fermă, o direcție precisă, un centru de greutate coborât și o suspensie eficientă. Capota joasă și dispunerea bateriei pentru sistemul hibrid amplasată sub scaunele din spate contribuie la obținerea unui centru de greutate coborât, îmbunătățirea comportamentul în viraje, stabilitatea și contribuie la o rulare lină și ușoară. Suspensia față MacPherson și cea spate independenta de tip Double Wishbone sunt proiectate pentru stabilitate excelentă și pentru confort la rulare. Pentru o mai mare plăcere a condusului, selectorul modurilor de rulare permite utilizatorului să aleagă între trei moduri distincte de condus, în funcție de preferințele și nevoile sale.

  • Selectorul modurilor de condus

Selectorul modurilor de condus permite utilizatorului să ajusteze performanțele mașinii după nevoile acestuia. Suzuki Swace dispune de trei moduri — NORMAL, ECO și SPORT.

Modul NORMAL: oferă un echilibru între confort la rulare, dinamică și eficiență la consum și se pretează unei utilizări obișnuite.

Modul ECO: Ajută utilizatorul să accelereze într-o manieră eco și se concentrează pe economia de combustibil printr-un răspuns gradual al pedalei de accelerație și folosirea cumpătată a aerului condiționat. Acest mod se pretează condusului prin oraș la ore de vârf.

Modul SPORT: Exploatează resursele sistemului hibrid pentru a oferi demaraje puternice și rapide, pretându-se situațiilor când se cere un condus dinamic, cum ar fi drumurile sinuoase.

Sisteme de asistență avansate

Echipat complet cu sisteme de siguranță avansate, Suzuki Swace oferă încredere și liniște sufletească atât șoferului cât și pasagerilor, în fiecare călătorie.

  • Simple-Intelligent Parking Assist (S-IPA)

S-IPA asistă șoferul — atunci când garează cu spatele într-un loc de parcare, când parchează lateral sau când iese dintr-un spațiu de parcare — prin ghidaj sonor și vizual, dar și prin operarea automată a direcției. Sistemul folosește senzori cu unde ultrasonice pentru a depista obstacolele și face posibilă parcarea precisă chiar și în locuri înguste.

  • Pre-Collision System (PCS)

PCS ajută la prevenirea coliziunilor cu alte autovehicule, cu pietoni sau cicliști prin monitorizarea drumului folosind un radar de tip mmWave și o cameră monoculară și asistă la frânare sau, dacă e nevoie, frânează automat.

  • Lane Tracing Assist (LTA)

Când LTA observă că o ieșire de pe bandă devine probabilă, atunci când mașina rulează pe autostradă sau pe un drum public marcat, asistă direcția astfel încât să țină autovehiculul pe centrul benzii.

  • Road Sign Assist (RSA)

RSA monitorizează semnele de circulație și le afiseaza pe ecranul instrumentarului de bord atunci când sunt detectate.

  • Dynamic Radar Cruise Control (DRCC)

DRCC menține automat distanța față de autovehiculul din față, frânând chiar până la oprire și reluând deplasarea atunci când acesta se pune în mișcare din nou.

  • Blind Spot Monitor (BSM)

BSM alertează șoferul atunci când un autoturism se apropie sau este detectat în unghiul mort.

  • Rear Crossing Traffic Alert (RCTA)

RCTA ajută șoferul să evite coliziunile atunci când iese cu spatele dintr-un loc de parcare. Atunci când detectează un autoturism apropiindu-se, alertează sonor șoferul și indica acestuia direcția din care vine celălalt autoturism.

  • eCall

Dacă mașina este implicată într-un accident rutier, sistemul eCall alertează serviciile de urgență cu un mesaj pe telefon în care este inclusă locația precisă a autoturismului.

  • Brake Hold

Atunci când mașina staționează — la semafor, spre exemplu — frâna de mână electronică ține în loc autoturismul prevenind rularea neintenționată către față sau spate până când șoferul apasă pedala de accelerație.

Comments are closed.