autoplay
A aparut numarul 139
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Logo_1510826037
16 Noiembrie 2017
Grupul Tester se rebranduieste pentru a valoriza energiile umane ale echipei sale in beneficiul clientilor si partenerilor

Tester Grup, cu operaţiuni în domeniile auto, imobiliare, producţie, retail, asigurări şi ospitalitate, a implementat un proces de rebranding pentru a alinia identitatea companiei cu serviciile oferite şi filosofia de business. Grupul, fondat în 1993 de către antreprenorul Bogdan Toporaş Piţigoi, estimează că va încheia anul cu afaceri în valoare de 53 mil. euro, în creştere cu 18% faţă de anul precedent. Casa Auto, divizia auto a grupului, este dealerul cu cele mai multe mărci reprezentate din România. Grupul deţine şi cel mai mare parc logistic din zona Moldovei şi este unul dintre cei mai mari proprietari de spaţii de birouri din Iaşi.

Rebrandingul urmăreşte să asigure o identitate unitară pentru grup şi pentru diviziile sale majore, atât la nivelul angajaţilor, cât şi al clienţilor şi partenerilor. De asemenea, acesta vizează să exprime şi să actualizeze imaginea companiilor din grup cu personalitatea de facto a Tester Grup. Acestea beneficiază începând de astăzi de o nouă reprezentare grafică la nivel de logo, cromatică, imagerie şi signalistică. De asemenea, rebrandingul vizează şi consemnarea oficială a valorilor care caracterizează şi reprezintă motorul grupului de 24 de ani. Alături de sloganul Vocaţie în inovaţie, valorile carismă, pricepere, pasiune şi onestitate vor servi drept ghid unic pentru membrii echipei Tester Grup, pentru a defini într-un mod mult mai activ serviciile companiilor membre.

„Tester Grup este o afacere matură, dar în continuă dezvoltare. Am învăţat să facem lucrurile aşezat, dar avem în continuare dinamica unei afaceri antreprenoriale. Funcţionăm modern, la fel ca o companie multinaţională, dar avem umanitatea şi implicarea unei afaceri de familie. Ne-am adaptat timpurilor – uneori am fost chiar înaintea lor – dar în spirit suntem aceeaşi: facem lucrurile cu plăcere şi regăsim mulţumire în mulţumirea clienţilor, a colegilor şi a tuturor celor cu care interacţionăm. Acest rebranding nu este o reinventare a Tester Grup, ci este sinteza a ceea ce suntem şi am fost întotdeauna. Pentru clienţi, reprezintă promisiunea şi garanţia că la Tester Grup vor găsi întotdeauna o soluţie potrivită lor şi la îndemână”, a declarat Bogdan Piţigoi, fondatorul şi Preşedintele Tester Grup.

Elementul dominant comun al identităţii diviziilor Tester Grup este Piesa Unică. Aceasta exprimă diversitatea de personalităţi şi abilităţi ale membrilor echipei care se conjugă în forţa Tester Grup şi ilustrează capacitatea sa de a integra soluţii pentru clienţi. Consultanţa şi procesul de branding au fost asigurate şi gestionate de către Brand Tailors.

Prin Casa Auto, Tester Grup este lider în domeniul comercializării de automobile din Iaşi, având dreptul de reprezentare pentru 10 mărci auto - Mercedes - Benz, Dacia, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Opel, Honda şi Mazda. De asemenea, grupul deţine cel mai mare parc de automobile rulate din zona Moldovei. Casa Auto asigură un ecosistem de servicii complementare şi integrate, care acoperă asigurări, centru de daune, service, asistenţă şi tractări şi rent-a-car. În 2017, Casa Auto a lansat Caby, primul serviciu de car sharing integral electric din România.

„Vom continua să fim jucătorul dominant din domeniul auto din Iaşi şi anul acesta, cu 3.000 de automobile vândute şi 34.000 de unităţi operate în service. În acelaşi timp căutăm noi oportunităţi de dezvoltare în imobiliare, unde dorim să valorificăm experienţa pe care o avem în construcţia şi administrarea de spaţii de birouri şi de producţie”, a declarat Angelica Năstasă, Directorul executiv Tester Grup.

Grupul a realizat 65.000 mp. de proiecte semnificative pentru Iaşi. Tester a dezvoltat şi administrează în prezent 30.000 mp. de spaţii de birouri de clasă A+ şi A prin proiectele IDEO, CENTRO şi SOLO, unde găzduieşte deopotrivă companii multinaţionale, afaceri antreprenoriale şi start-up-uri. Acestora li se adaugă 18.000 mp. de spaţii de producţie şi depozitare în primul şi cel mai mare centru logistic din Moldova construit după rigori europene, SOLO Park. Acestor dezvoltări li se adaugă 17.000 mp. unde funcţionează reprezentanţele auto ale Tester.

Tester mai deţine şi Restaurantul IDEO, din centrul cu acelaşi nume, precum şi IDEI Cafe – cafenea care deserveşte complexul Casa Auto.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite