Škoda a dezvăluit oficial modelul compact Scala

Producătorul auto ceh Škoda își redefinește complet prezența în segmentul mașinilor compacte cu ajutorul noului hatchback Scala. Vehiculul îmbină designul emoțional cu un nivel ridicat de funcționalitate și o conectivitate optimă. El împrumută din elementele stilistice ale conceptului Vision RS, dispune de numeroase funcții Simply Clever și va oferi un interior spațios atât pentru pasageri, cât și pentru bagaje, începând din prima jumătate a anului 2019, atunci când va fi lansat pe piață.

Odată cu debutul modelului Scala, Škoda se repoziționează în segmentul compact datorită echipamentelor și materialelor de calitate superioară utilizate de acest automobil care reprezintă perfect valorile brand-ului ceh. Publicul vizat este alcătuit din clienți tineri, foarte activi pe internet și interesați de design, care acordă o mare importanță spațiului interior și vor să obțină un bun raport preț-calitate.

Scala se bazează pe platforma MQB a grupului Volkswagen și are 4.362 mm lungime, 1.793 lățime, 1.471 mm înălțime și ampatamentul de 2.649 mm. Vehiculul modern și sportiv dispune de proporții perfecte, suprafețe bine definite prin linii fluide și o aerodinamică avansată. În plus, pe lângă faptul că este un pionier al noului limbaj de design implementat de compania cehă, Scala este și primul model de serie comercializat pe teritoriul Europei care are inscripționată pe capota portbagajului denumirea Škoda, în locul tradiționalului logo.

Habitaclul îmbină ergonomia cu latura emoțională, spațiul generos și portbagajul de 467 de litri – cel mai mare din segment. De asemenea, Škoda oferă cea mai nouă generație de sisteme de infotainment alături de un ecran amplasat pe consola centrală la o înălțime ideală, clienții având posibilitatea de a comanda opțional tehnologia Virtual Cockpit.

Linia de motorizare a noului Scala este formată din cinci unități diferite, toate însoțite de un turbocompresor, un sistem de injecție directă, o funcție de recuperare a energiei pe durata frânării, o tehnologie Stop/Start și respectând actualele standarde de emisii 6d-TEMP. Škoda oferă trei propulsoare pe benzină cu o capacitate de 1 litru sau 1,5 litri, un motor diesel de 1,6 litri, precum și o unitate 1.0 G-TEC pusă în mișcare cu sprijinul gazului natural comprimat.

Comments are closed.