Renault Kadjar facelift – Un SUV cu adevărat impunător

Casa Auto te invită în noul showroom Renault din Iași, aflat pe Şos. Bucium 17, să descoperi de ce Kadjar facelift este SUV-ul perfect pentru tine şi familia ta. Kadjar facelift face progrese sub toate aspectele, folosind un stil mai dinamic şi rafinat, însă păstrând liniile de SUV. Din 2015, Kadjar s-a remarcat în segmentul SUV-urilor compacte cu ajutorul designului fluid, calităţilor dinamice şi confortului său. Încă de la început, modelul a beneficiat de experienţa partenerului Nissan în ceea ce priveşte eficienţa tracţiunii integrale.

DESIGN

La nivelul designului, noul KADJAR aduce schimbări radicale: un exterior mai impunător, confort optim şi materiale de înaltă calitate la interior.

O noutate importantă o reprezintă adoptarea blocurilor optice LED. Pe baza identităţii vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar propune semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceaţă cu tehnologia Pure Vision LED.Designerii au retuşat partea frontală şi spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila faţă, cât şi bara spate au noi inserţii şi detalii cromate.

În gamă, clienţii pot opta pentru tipuri de roţi de 17 şi 19 inch, precum şi trei culori inedite: „Vert Oural”, „Iron Blue” şi „Gray Highland”.

Interiorul a fost revizuit, încât să fie cât mai agreabil, în utilizarea zilnică. Calitatea finisajelor şi atenţia la detalii îi conferă acestui SUV o eleganţă remarcabilă. Pentru un plus de ergonomie, consola centrală a noului KADJAR permite instalarea unei tablete de 7 inch în poziţie orizontală.

La bordul modelului Kadjar, confortul este un aspect diferenţiator, drept urmare eforturile s-au canalizat spre evoluţie. Scaunele au fost reproiectate, oferind ajustare pe lungime, comenzile oglinzilor electrice s-au alăturat panoului de control al portierelor, iluminate în timpul nopţii, iar confortul termic al pasagerilor a crescut datorită integrării unor noi aeratoare în zona rândului doi de scaune.

Lungimea şezutului se reglează cu uşurinţă, oferindu-ţi o călătorie plăcută şi comodă. Cotiera din faţă este glisantă şi dispune de un spaţiu de depozitare. Comenzi vocale, Cruise Control - limitator de viteză, telefonie, informaţii de bord... Cu o simplă apăsare a unui buton de pe volan accesezi toate funcţiile autovehiculului. Graţie sistemului de aer condiţionat cu reglare automată, te vei bucura de un confort termic optim.

În noua gamă tapiţeria Alcantara este disponibilă şi pe noua echipare Black Edition. La exterior, această versiune iese în evidenţă datorită jantelor de aliaj de 19 inch, scuturilor de protecţie în nuanţe contrastante şi oglinzile retrovizoare negre.

De asemenea, este un SUV dotat cu cele mai noi tehnologii, precum sistemul audio Bose®, sistemul de asistenţă la parcare Easy Park Assist şi sistemul multimedia R-LINK 2. Bass profund şi ritmuri dinamice... Sunetul reprodus fidel şi clar este repartizat uniform în toate colţurile habitaclului. Kadjar facelift te va purta într-o aventură muzicală... Să nu uităm de serviciile Renault EASY CONNECT, prin care maşina comunică repede cu telefonul tău... şi-ţi fac viaţa mai uşoară. 

Sistemul multimedia R-Link este echipat cu funcţia de replicare a smartphone-ului, compatibil cu Android Auto şi Apple CarPlay. În partea din spate, pasagerii au două porturi USB pentru a încărca telefoane, tablete, console de jocuri etc.

Capacitatea de 527 litri a portbagajului îţi permite să transporţi tot ce doreşti. Prin rabatarea simplă a banchetei din spate, spaţiul creat permite transportarea obiectelor lungi de până la 2,5 metri.

TEHNOLOGIE

Sistemele de asistenţă la condus includ reglarea automată a vitezei, executarea automată a manevrelor de parcare şi comutarea automată la faza de întâlnire a farurilor. Acum poţi porni fără griji în orice împrejurare! Sistemul Hill Start Assist acţionează frâna timp de două secunde pentru a-ţi permite să demarezi din rampă fără griji.

Pe parcursul manevrelor de parcare, Easy Park Assist preia complet controlul volanului. În plus, senzorii şi camera retrovizoare asigură protecţie în toate direcţiile, avertizând cu privire la eventualele obstacole.

Adaptează-ţi stilul de condus pe baza datelor de circulaţie rutieră culese de cameră. Instrumentele de bord şi sistemul de navigare te avertizează vizual în cazul în care depăşeşti limita de viteză.

Kadjar facelift este echipat cu proiectoare de ceaţă cu funcţie de adaptare la viraj, faruri „Pure Vision” cu leduri şi funcţie de comutare automată între cele două faze, oferind o vizibilitate îmbunătăţită.

De asemenea, maşina dispune de sisteme de siguranţă inovatoare, precum sistemul de frânare de urgenţă, care te atenţionează atunci când detectează pericolul unei coliziuni. De asemenea, elementele de siguranţă pasive de care dispune acest SUV oferă protecţie maximă pentru toţi ocupanţii maşinii şi pentru pietoni.

Fie că e vorba de o călătorie lungă pe autostradă, fie de manevre delicate în spaţii de parcare înguste, informaţiile furnizate de senzorii şi camerele cu care este dotat noul KADJAR sunt extrem de utile. Semnalele luminoase situate pe ambele oglinzi laterale te avertizează cu privire la prezenţa unui autovehicul în unghiul mort.

La viteze de peste 70 km/h, sistemul  de avertizare privind părăsirea benzii de circulaţie te atenţionează în cazul în care autovehiculul trece involuntar peste un marcaj cu linie continuă sau întreruptă. Acest tip de avertizare sporeşte siguranţa, preîntâmpinând părăsirea accidentală a benzii de circulaţie.

În privinţa sistemelor de siguranţă pasivă şi activăspecialiştii Renault s-au gândit la toate: şase airbag-uri, tetiere cu protecţie împotriva şocurilor cervicale, centuri de siguranţă pretensionate şi cu limitatoare de rezistenţă. Pentru siguranţa copiilor, Kadjar facelift este echipat şi cu două sisteme ISOFIX.

MOTORIZĂRI

Kadjar facelift adoptă cea mai recentă generaţie de motoare Renault. Atât benzină cât şi diesel, acestea integrează cele mai recente tehnologii de depoluare pentru a respecta standardele în vigoare.

Noul SUV adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic şi apoi lansat pe Captur şi Megane. Dezvoltat de Alianţă în colaborare cu Daimler, acesta se află la cel mai înalt nivel din punct de vedere al performanţei. Arhitectura cu 4 cilindri este garanţia funcţionării fără vibraţii, în timp ce cuplul său generos oferă o mare uşurinţă la turaţii reduse. Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule (FDP), al cărui rol este să îndepărteze particulele din gazele de eşapament prin captarea lor într-o structură microporoasă celulară care se regenerează automat la intervale regulate. Acest motor „TCe FAP” are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală şi TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.

Kadjar facelift primeşte motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fără niciun impact asupra performanţei. De asemenea, motoarele propuse pe Kadjar, denumite acum „Blue dCi”, oferă mai multă putere şi plăcerea de a conduce.

Blue dCi 115 are 5 CP în plus şi un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generaţia anterioară. Disponibil cu o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit ulterior cu transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC.

Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, având o putere mai mare cu 20 CP faţă de modelul precedent. Cuplat la o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit atât cu transmisie 4x2, cât şi cu transmisie 4x4.

Transmisia integrală 4WD, îi permite noului model să evolueze pe drumuri alunecoase. Şoferul poate alege modul de transmitere: „2WD”, „4WD AUTO” sau „4WD LOCK”. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17°, iar cel de degajare este de 25°.

Pentru versiunile 2WD, Kadjar propune Extended Grip. În combinaţie cu anvelopele all season, acest sistem de control optimizează tracţiunea vehiculelor şi facilitează condusul pe drumuri noroioase sau nisipoase.

Acest SUV pentru orice tip de teren dispune şi de un mod de condus Eco-Driving, care reduce consumul de carburant.

Comments are closed.