Pre-contact: Noul Peugeot 208 – Puterea de a alege!

Pe un segment B care tinde tot mai mult spre standardizare, în detrimentul unor noţiuni precum plăcerea sau tinereţea, marca Peugeot face un pas în faţă odată cu introducerea noului Peugeot 208. Noul Peugeot 208 se remarcă prin energia şi tinereţea care reflectă valorile mărcii Peugeot - excelenţă, atitudine, emoție. Această nouă generație Peugeot 208 se încadrează perfect în strategia de migrare către segmentul superior al pieţei mid-market, prin designul său intens şi tehnologie de ultimă generație, care aduc un suflu nou și energie mărcii.

Noul Peugeot 208 oferă, încă de la lansare, gama completă de motorizări - benzină, diesel și electric. Prețul de lansare al noului Peugeot 208 pornește de la 12.800 euro, TVA inclusă (preț listă 13.800 euro, TVA inclusă și Avantaj Client de 1.000 euro, TVA inclusă) - ofertă de lansare, corespunzătoare versiunii Active PureTech 75. Versiunea 100% electrică Peugeot e-208 are un preț de start de 29.990 euro. Aceasta va putea fi rezervată online, clienții interesați fiind invitați să achite o taxă de rezervare în valoare de 500 de euro. În România, Noul Peugeot 208 poate fi comandat în patru nivele de echipare: ACTIVE, ALLURE, GT-Line şi GT (exclusiv electric).

Compatibil cu standardele Euro 6.2

Noul Peugeot 208 dispune de o gamă completă de motorizări termice de ultimă generaţie care respectă standardele Euro 6.2 pentru benzină şi diesel. Unice pe segmentul B, motorizările PureTech 100 şi 130 sunt disponibile în asociere cu transmisia automată în 8 trepte EAT8.

Pe benzină sunt disponibile motoare de 1.2 litri cu 3 cilindri: PureTech 75 S&S BVM5, PureTech 100 S&S BVM6 sau EAT8, PureTech 130 S&S EAT8. În versiunea Diesel, este disponibil un singur motor de 1.5 litri cu 4 cilindri: BlueHDi 100 S&S BVM6. Pentru regiunile în care cerinţele în materie de control al emisiilor sunt mai puţin stringente, sunt disponibile motorizări cu cutie de viteze manuală (BVM6) sau automată (EAT6).

Design atrăgător şi elegant

Noul Peugeot 208 adoptă un stil exterior distinctiv şi expresiv cu proporţii omogene, ce marchează urcarea în gamă a mărcii Peugeot. Mai lung, mai lat şi cu garda la sol mai joasă faţă de actualul Peugeot 208, această nouă generaţie adoptă o siluetă distinctivă, ce evocă caracterul atletic al acestui model. Aripile largi, bine definite şi liniile accentuate ale caroseriei aduc o notă de senzualitate.

Profilul noului Peugeot 208 se remarcă graţie parbrizului de dimensiuni reduse ce lasă loc unei capote mai lungi, cu forme sculptate. Semn al dinamismului acestui model, geamul custode este foarte înclinat şi perfect aliniat cu arcul roţilor din spate. Versiunile GT Line sau GT prezintă elemente ornamentale în nuanţă negru lucios pe arcul roţilor, ce pun în valoare caroseria, dând impresia de diametru mai mare al roţilor. Pe aceste versiuni vârf de gamă jantele de 17 inch prezintă inserţii customizabile care îmbunătăţesc aerodinamica şi reduc masa nesuspendată (-3.6 kg per vehicul).

Partea frontală dispune de o semnătură luminoasă evidenţiată de blocurile optice cu tehnologie LED (în funcţie de versiune), vizibile atât ziua, cât şi noaptea, cu efectul caracteristic al celor 3 gheare, dar şi de semnătura vizuală prezentă în partea de jos a noului Peugeot 508. Grila cadrilată afişează cu mândrie sigla cu Leul în centru, făcând o impresie imediată. Pe nasul capotei stă semeţ numărul 208.

Difuzorul spate prezintă un finisaj în nuanţă negru lucios, putând fi echipat, în funcţie de motorizare, cu o evacuare cromată.

Noul Peugeot e-208 este echipat cu semne exterioare recunoscute de la prima vedere: grilă în aceeaşi nuanţă cu caroseria, sigla dicroică (Leul îşi schimbă culoarea în funcţie de unghiul de vedere), monograma „e-208” în partea din spate şi un „e” pe aripile spate.

High-tech, high-touch

Inspirat de concept car-ul Peugeot FRACTAL, noul Peugeot 208 dispune de Peugeot i-Cockpit® de nouă generaţie cu display 3D al instrumentarului de bord, element distinctiv al ADN-ului mărcii, care a cucerit peste 5 milioane de conducători auto. În partea de sus a tabloului de bord informaţiile sunt proiectate sub forma unei holograme. Ecranul tactil este disponibil în versiuni de 5, 7 sau 10 inch, în funcţie de nivelul de echipare şi opţiunile selectate.

Planşa de bord este capitonată, iar secţiunea centrală este finisată în fibră de carbon. Comenzile sunt poziţionate la îndemână, în timp ce volanul compact este împrumutat de la segmentele superioare. Cutia de viteze automată EAT 8 cu comandă Shift and Park by Wire este intuitivă şi ergonomică. Padelele aflate pe volan oferă o schimbare facilă a rapoartelor de viteză.

Habitaclul are dimensiuni generoase, cu scaune ce asigură un confort şi o susţinere remarcabile.

Volumul şi poziţionarea spaţiilor de depozitare au fost gândite cu atenţie.

Graţie noului Drive Assist, Peugeot 208 deschide calea condusului semi-autonom, dispunând de sisteme de asistenţă la condus de ultimă generaţie: regulator de viteză adaptiv cu funcţia Stop & Go pentru transmisia EAT8, asistenţă la menţinerea benzii de rulare, Full Park Assist cu funcţie Flankguard (pentru transmisie EAT8), frânare automată de urgenţă de ultimă generaţie şi avertizare la coliziune, alertă activă de părăsire involuntară a benzii de rulare, alertă atenţie şofer, comutare automată a luminilor de drum, recunoaştere a indicatoarelor de viteză şi recomandări, sistem de supraveghere a unghiului mort, frână de mână electrică.

Telefoanele smartphone fac parte integrantă din viaţa noastră, de aceea funcţia Mirror Screen disponibilă pe noul Peugeot 208 este compatibilă cu MirrorLink™, Apple CarPlay™ şi Android Auto™. Sunt disponibile patru prize USB (inclusiv Type C), precum şi încărcarea prin inducţie.

Navigaţia 3D conectată TomTom® Traffic indică în timp real starea traficului şi zonele de risc.

E-motion

Disponibil încă de la lansare, noul Peugeot e-208 oferă o experienţă de condus stimulantă graţie motorizării 100% electrice: motor cu 100 KW (136 CP), cuplu maxim de 260 Nm (disponibil de la 0 km/h) pentru reacţii imediate, motor silenţios, zero vibraţii, display tehnologii pe ecranul central (afişaj în timp real privind funcţionarea propulsiei).

Noul Peugeot e-208 propune trei moduri de condus: 1. Eco: pentru optimizarea autonomiei, 2. Normal: confort optim pentru utilizarea de zi cu zi şi 3. Sport: au prioritate performanţa şi senzaţiile, puterea şi cuplul maxim (0-100 km/h în 8,1 s).

Două moduri de frânare sunt disponibile graţie schimbătorului de viteze, cu regenerarea adecvată a bateriei: moderat, pentru senzaţii asemănătoare celor resimţite cu un vehicul termic, şi augmentat, pentru o decelerare controlată prin pedala de acceleraţie.

Interiorul şi volumul portbagajului sunt identice celor de pe versiunile cu motor termic. Bateriile, ocupând un volum de 220 litri, sunt distribuite sub podeaua noului Peugeot 208.

Mecanismul de rulare al noului Peugeot e-208 a fost îmbunătăţit. Distribuţia optimă a masei contribuie, de asemenea, la obţinerea unor performanţe dinamice comparabile celor specifice versiunii termice.

Noul Peugeot e-208 este echipat cu baterie de 50 kWh, ce permite o autonomie de până la 340 km (WLTP) şi 450 km (NEDC). Această baterie are o garanţie de 8 ani sau 160.000 km pentru 70% din capacitatea sa de încărcare.

Modurile de încărcare sunt flexibile şi adaptate utilizării de zi cu zi. Sunt posibile trei moduri de încărcare:

  • la o priză clasică, sau pentru o încărcare completă în 16 ore, la o staţie de încărcare Legrand® Green Up™, care include şi cablu de reîncărcare;
  • de la un Wall Box, ce asigură o încărcare completă în 5 ore în varianta trifazică (11 kW) sau în 8 ore în varianta monofazică (7.4 kW);
  • de la o staţie de încărcare publică: încărcare în 30 de minute în proporţie de 80%.

Noul Peugeot e-208 poate fi încărcat şi de la distanţă dacă este programat prin ecranul Navigaţiei Conectate sau prin aplicaţia pentru smartphone MyPeugeot®. Acest sistem permite iniţierea sau încetarea încărcării în orice moment, precum şi consultarea statusului încărcării.

Comments are closed.