Porsche completează linia Panamera facelift cu trei versiuni noi

Constructorul auto german Porsche anunță includerea a trei variante noi în gama actualizată a modelului Panamera. Cea mai puternică dintre ele este derivata Panamera Turbo S E-Hybrid, care combină un motor turbo V8 de 4 litri, capabil să dezvolte 420 kW (adică echivalentul a 571 CP), cu o unitate electrică de 100 kW (136 CP) integrată în structura transmisiei cu opt rapoarte și dublu ambreiaj PDK. Autonomia electrică a acestei mașini a crescut cu 30%, respectiv până la 50 km (conform standardelor WLTP), datorită unei noi baterii de 17,9 kWh și a optimizării modurilor de rulare. În plus, accelerarea de la 0 la 100 km/h se realizează acum în doar 3,2 secunde, iar viteza maximă atinsă este de 315 km/h.

De îmbunătățiri a beneficiat și versiunea Panamera 4 E-Hybrid, în cazul căreia unitatea electrică este completată de un motor V6 biturbo de 2,9 litri în stare să genereze 243 kW (330 CP), pentru a livra o putere combinată de 340 kW (462 CP). Vehiculul are nevoie de 4,4 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h, viteza maximă atinsă fiind de 280 km/h. De asemenea, autonomia electrică este de 56 km (conform standardelor WLTP), grație bateriei de 17,9 kWh, iar consumul mediu de combustibil se situează în jurul valorii de 2,1 - 2,3 litri/100 km, cu emisii de CO2 de 47 - 51 g/km.

Cel de-al treilea vehicul adăugat acum de Porsche în gama Panamera facelift este noul Panamera 4S, prevăzut cu un propulsor V6 biturbo de 2,9 litri care dezvoltă 324 kW (440 CP), permite accelerarea de la 0 la 100 km/h în doar 4,1 secunde atunci când este echipat cu pachetul Sport Chrono și atinge viteza maximă de 295 km/h.

Toate cele trei versiuni actualizate dispun și de o serie de modificări ale designului exterior. În plus, noile anvelope și noua generație a sistemului de control al direcției asigură o dinamică laterală îmbunătățită și o precizie superioară. Mai mult decât atât, vârful de gamă Panamera Turbo S E-Hybrid este echipat în mod standard cu tehnologii precum Porsche Dynamic Chassis Control Sport, Porsche Torque Vectoring Plus, Power Steering Plus și Porsche Ceramic Composite Brake.

Comments are closed.