Până și Mircea Rednic ar fi invidios pe echipa electrică de la Casa Auto Iași!

Nu prea sunt motive de mare bucurie în Copou când echipa de fotbal CSM Politehnica Iași are mari emoții înaintea returului play-out-ului Ligii 1. Mai are de susținut șapte partide în care antrenorul Mircea Rednic va încerca să fie cât mai inspirat cu putință pentru a salva echipa de la retrogradare, dar și Casa Auto are în portofoliu unsprezece modele electrice cu care poate alcătui o formulă redutabilă, iar tot ce trebuie să știți despre ele puteți afla AICI. Până și Mircea Rednic ar fi invidios pe așa o echipă, așa că vom spune câteva cuvinte despre „jucătorii” acestei insolite formații, respectând modulul 4-4-2 pe care îl folosește reputatul antrenor la CSM Politehnica Iași.

Voi așeza în poartă pe cel mai experimentat model dintre cele unsprezece, mai ales că și gabaritul său îl recomandă pentru acest post pentru a da deplină încredere echipei. Nissan Leaf este primul model fabricat din cele unsprezece, este cea mai vândută mașină electrică din lume și a ajuns deja la a doua generație. Mai multe nu spun, doar că în reportajul pe care i l-am dedicat am ajuns la concluzia că este mașina cu o singură pedală!

Leaf este cel mai vândut model electric din lume

Pentru tandemul de fundași centrali am ales cele două modele de la Hyundai, deoarece sincronizarea stoperilor este capitală într-o echipă. Kona este un SUV mic ce poate acoperi o gamă diversificată de gusturi, în timp ce Ioniq, mașină ce mai este produsă și în alte două versiuni de propulsie, este suficient de versatilă și de dinamică pentru a putea și ea să iasă cu mingea la picior din propria jumătate, reușind astfel să dea destule bătăi de cap adversarilor.

Fundași laterali sunt două versiuni electrice ale unor apreciate modele. Fiind extrem de manevrabile, pot evolua pe oricare din benzi, așă că pot face față cu brio și pe stânga, și pe dreapta, mai precis în mai toate condițiile de trafic, indiferent dacă sunt puse să ruleze prin aglomerația urbană sau la drumuri mai lungi. Opel Corsa-e va ajunge pe mâinile mele probabil cât de curând după ce am condus o excelentă versiune pe benzină, în timp ce cu Peugeot e-208 am efectuat câteva sprinturi care m-au convins să urc mașina câteva poziții pe lista de modele ce vor fi testate.

Dacă tot am vorbit despre fundașii laterali vă spun acum și care sunt mijlocașii laterali. Și ei, ca și stoperii, provin de la același constructor, Renault. Zoe are și ea ani buni de când încântă pe drumurile Europei, a ajuns la a doua generație și este din ce în ce mai atractivă, iar Twizy are și el suficiente atuuri, deși are nevoie de terenuri/drumuri impecabile pentru a se putea exprima la adevăratul său potențial.

În centrul liniei de mijlocași așez două mașini foarte noi, asta ca să avem și doi titulari eligibili Under 21. Mazda MX-30 este primul model electric al constructorului japonez, nici n-a ajuns în showroom, dar deja există suficient interes pentru el. Designul său îl recomandă ca pe acel mijlocaș creativ, care să ofere pase luminoase pentru atacanți. Honda e, grație fiabilității recunoscute a mărcii, va fi acel mijlocaș central cu sarcini preponderent defensive, care să alerge dintr-un careu în celălalt, jucător pe care orice antrenor și l-ar dori.

Pentru cele două posturi de atacant am ales două modele care nu pot întâmpina concurență: Mercedes-Benz EQC și Jaguar I-PACE. Sunt cele mai scumpe mașini din echipă, au cele mai bune performanțe, statisticile sunt cu totul și cu totul de partea lor, fiind exemplare de rasă, atacanți pursânge, veritabili bolizi pentru toate gusturile, așa cum și Mircea Rednic și-ar dori dacă bugetul clubului i-ar permite!

Citește și: CELE MAI ACCESIBILE MODELE ELECTRICE DE LA CASA AUTO PRIN PROGRAMUL RABLA & RABLA PLUS

Comments are closed.