Noul Mitsubishi Outlander PHEV va folosi o variantă actualizată a sistemului de tracțiune integrală S-AWC

Constructorul auto nipon Mitsubishi anunță că va instala o versiune modificată a tehnologiei de tracțiune integrală Super-All Wheel Control (S-AWC) în structura noului model plug-in hybrid (PHEV) Outlander, programat să debuteze pe piața din Japonia în acest an fiscal. Noul sistem de control al dinamicii promite să ofere deplasări mai sigure și confortabile în condiții meteo și de drum variate.

Outlander PHEV dispune de un motor pe axul din față și un alt propulsor dedicat roților din spate. Puterea este distribuită în mod optim între cele două punți în așa fel încât să se obțină o precizie ridicată și o manevrabilitate cât mai bună. În plus, în timp ce modelele convenționale utilizează sistemul de frânare pentru a controla forța de la nivelul roților din față, tehnologia S-AWC își extinde acțiunea și asupra roților din spate pentru a garanta performanțe superioare într-o manieră cât mai echilibrată.

Șoferii au posibilitatea de a alege dintr-un număr de șapte moduri diferite de rulare, în funcție de preferințele personale și stilul de condus. Opțiunea de bază este modul Normal, optimizat pentru deplasările obișnuite, pe drumuri asfaltate. De asemenea, conducătorii auto pot selecta modurile Gravel (pentru a avea un control mai bun asupra mașinii pe traseele neasfaltate sau cele umede), Snow (pentru mai multă stabilitate pe drumurile acoperite de zăpadă și alunecoase), Power (pentru o accelerație mai rapidă) sau Eco (pentru a diminua consumul de combustibil).

Comments are closed.