Nissan oferă detalii despre noul său logo

Producătorul auto japonez Nissan a hotărât să marcheze începutul unui alt capitol în istoria sa prin lansarea unui nou logo. Numele companiei este în centrul noii embleme pentru a crea o punte de legătură între tradiția bogată și viitorul plin de inovații.

Intenția de a desena un nou logo a început să prindă contur în vara anului 2017, atunci când Alfonso Albaisa, vicepreședintele Nissan responsabil de designul global, a demarat studierea schimbărilor ce puteau fi efectuate asupra identității de brand. El a înființat o echipă de design condusă de Tsutomu Matsuo pentru a se ocupa de analizarea tuturor variantelor posibile, oferindu-le ca punct de pornire următoarele cuvinte cheie: „subțire, ușor și flexibil”.

„Inspirația a fost extrasă din realizările excepționale înregistrate în știință, tehnologie și conectivitate. Din modul în care acestea le-au adus schimbări fundamentale clienților noștri”, a precizat Albaisa.

Primul model prevăzut cu noul logo al mărcii Nissan este versiunea de producție a conceptului electric Ariya. Mașinile cu zero emisii de noxe din portofoliul constructorului auto nipon vor beneficia de un logo iluminat cu ajutorul a 20 de LED-uri, evidențiind astfel numărul de ani care au trecut de la precedenta modificare a identității de brand.

Comments are closed.