Mokka este primul model care prezintă noul design al logo-ului mărcii Opel

Opel s-a reinventat cu noul Mokka. Noul model este primul care prezintă designul Opel Vizor și cockpitul complet digital al viitorului, Pure Panel. Emblema „Mokka” a fost reproiectată cu un font special și este acum poziționată central pe hayon, sub fulgerul Opel. Legendarul logo al mărcii a fost, de asemenea, reproiectat și va fi prezent pe toate modelele viitoare ale producătorului auto german.

„Cercul logo-ului este acum mai subțire, mai precis, distinctiv. Acest lucru accentuează și mai mult fulgerul Opel”, a declarat vicepreședintele de design, Mark Adams. „Toate detaliile sunt foarte ascuțite. Literele «Opel» sunt integrate în partea inferioară a cercului – ca o gravură fină. Aceasta arată o precizie germană pură. Am integrat proeminent logo-ul în Vizor și în partea din spate, l-am poziționat central față de numele modelului”, a completat el.

Fulgerul încadrat de cerc a decorat toate modelele Opel din 1963. În 1970, au fost stabilite liniile principale de design. Acest design a fost revizuit pentru prima dată în 1987. Au urmat alte modernizări în noul mileniu, datorită cărora fulgerul a luat o formă tridimensională, iar logo-ul companiei a fost poziționat mai aproape de emblema fiecărui model. Din 2016, modelele Opel au avut un logo sculptat cu precizie în crom. Logo-ul oficial al companiei a fost proiectat într-o formă plană, modernă, în vara anului 2017.

Comments are closed.