Mercedes-Benz a fost cel mai important constructor auto premium și în 2018

Pentru al treilea an consecutiv, Mercedes-Benz a raportat cel mai mare volum de vânzări din segmentul premium al industriei auto și în 2018, reușind să își surclaseze principalul rival cu aproximativ 200.000 de vehicule.

Livrările brand-ului Mercedes-Benz au crescut cu 0,9% în 2018 și au însumat 2,31 milioane de automobile achiziționate de clienții din întreaga lume, un rol major fiind jucat și de noul model Clasa A, care a ajutat gama de mașini compacte să constituie un sfert din vânzările anuale obținute de compania germană.

De cealaltă parte, BMW a înregistrat o evoluție cu 1,8% a livrărilor globale anul trecut, grație celor 2,12 milioane de automobile comercializate, în timp ce Audi s-a confruntat cu o scădere de 3,5% a vânzărilor (1,87 milioane de unități).

Toate cele trei companii s-au bucurat de o cerere în creștere pe piața din China, acolo unde vânzările înregistrate de Mercedes-Benz și Audi au avansat cu 11%, în timp ce livrările mărcii BMW au evoluat cu 7,7% în 2018, relatează Automotive News Europe. În schimb, cei trei constructori auto din segmentul premium s-au confruntat cu scăderi ale vânzărilor pe teritoriul Europei anul precedent, ca o consecință a introducerii noului regim de testare a vehiculelor WLTP.

Comments are closed.