Land Rover a dezvăluit oficial noul model Defender

Ediția din acest an a Salonului Auto Internațional de la Frankfurt marchează debutul public al noului SUV Land Rover Defender, un vehicul sigur pentru întreaga familie și construit în special pentru clienții dornici de aventură.

Silueta modelului este nouă însă amintește de elementele de design întâlnite la predecesorii săi. Noul Defender beneficiază de proporții echilibrate și o înfățișare robustă ca urmare a faptului că a fost dezvoltat pentru a face față cu brio deplasărilor pe orice tip de suprafață, chiar și în cele mai dure medii de pe planetă.

Vehiculul susținut de noua arhitectură D7x a trecut prin mai mult de 62.000 de teste pe durata perioadei de dezvoltare pentru a se asigura că va pune la dispoziția clienților cele mai bune abilități dinamice. Prototipurile noului Defender au parcurs câteva milioane de kilometri în regiuni variate ale lumii, la temperaturii pornind de la +50 de grade Celsius în deșert și ajungând la -40 de grade în apropiere de Cercul Arctic.

Noul SUV britanic beneficiază de o gardă la sol de 291 mm și de avantajele aduse de tehnologia Terrain Response 2, care le permite conducătorilor auto să ajusteze setările mașinii în așa fel încât să se adapteze perfect la condițiile de drum. O noutate o reprezintă aceea că șoferii cu mai puțină experiență în off-road pot selecta funcția Auto pentru a lăsa sistemul să detecteze automat cele mai potrivite setări.

Pentru început, clienții pot comanda versiunea 110 a noii familii Defender, într-o configurație cu cinci, șase sau 5+2 locuri. Derivata 110 va oferi o capacitate de depozitare a bagajelor în spatele celui de-al doilea rând de scaune de până la 1.075 de litri, care poate ajunge la 2.380 de litri odată cu plierea acelor scaune. Gama va fi completată, în anul 2020, de varianta compactă 90, prevăzută cu un ampatament de mai mici dimensiuni, care va putea transporta în condiții optime de confort cel mult șase persoane.

Cumpărătorii vor putea alege dintr-o gamă de motorizări avansate și eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, atât diesel, cât și pe benzină. Din ofertă va face parte, începând de anul viitor, și o versiune cu propulsie plug-in hybrid. Unitățile pe benzină P300 – cu patru cilindri și P400 – cu șase cilindri vin însoțite de o tehnologie mild-hybrid. De cealaltă parte, motoarele diesel cu patru cilindri D200 și D240 garantează un consum mediu de carburant de 7,6 litri/100 km și emisii de CO2 de 199 g/km.

În plus, odată cu noul Defender debutează și sistemul de infotainment Pivi Pro, conectat la un ecran tactil intuitiv și ușor de utilizat, care necesită puține mișcări pentru a duce la îndeplinire sarcinile cele mai frecvente.

Comments are closed.