Koenigsegg CCX accelereaza in Golf

Galerie foto

Masinaria suedeza de 550.000 de euro a fost creata pentru a capta atentia iubitorilor de masini datorita frumusetii sale fine si ascutite si puterii extraordinare.
Cele mai rapide si mai puternice masini de productie din lume vor aluneca usor pe drumurile Emiratelor Arabe Unite si pe cele din restul Golfului arab, dar nu i nici o grija ca acestea se vor adauga congestiei din trafic, dat fiind pretul, de mai mult de 550.000 de euro.

Fabricantul suedez de supermasini Koenigsegg si a lansat recent ultima masina, Koenigsegg CCX, un automobil cu infatisare futuristica a carui caroserie si sasiu sint realizate din compozit de fibra de carbon, foarte usor, ranforsat cu Kevlar (un polimer de mare putere care suporta temperaturi inalte) si al carui motor in intregime din aluminiu este creat pentru a suporta presiuni de mare intensitate si caldura.

Fondatorul companiei, Christian von Koenigsegg, care a fost prezent in Dubai pentru lansare, a vorbit despre fabricarea masinilor sale: "In productia fiecarei masini am alocat tot timpul disponibil, emotii si resurse, plini de daruire de sine, indraznind si sacrificind totul in numele frumusetii, perfectiunii si vitezei".
CCX este ultima iterare a gamei Koenigsegg CC, oferind linii mai "strimte" si o prestanta mai agresiva, dar urmind clar designul nobil si traditia inginereasca a modelului predecesor, CCR, faimos pentru detinerea recordului de viteza pentru o masina de productie, de 388 km/h.

Andreas Petrt, manager al Koenigsegg pentru Orientul Mijlociu, a spus ca firma simte o inrudire cu impatimitii de masini din regiune datorita pasiunii impartasite pentru cele mai fine, frumoase si puternice vehicule de pe strada. "Golful reprezinta una dintre cele mai promitatoare piete pentru noi datorita numarului mare de impatimiti de supermasini de elita dornici sa experimenteze experienta fara compromisuri si incomparabila a condusului unui Koenigsegg CCR," a adaugat Petrt.
Nu numai ca GCC (Consiliul de Cooperare din Golf) se lauda cu cele mai mari venituri pe cap de locuitor din lume si o impartire disproportionata a milionarilor in dolari, dar este si gazda unor evenimente majore: Bahrain Formula 1 Grand Prix si Dubai Autodrome, un circuit sprijinit de FIA.

Koenigsegg CCX pare la o prima vedere extrem de jos si lat, cu un parbriz de cockpit semicircular si o capota in spate conturata organic drept trasaturi cheie. Caroseria fina si lustruita este usor curbata, liniile sale si suprafetele aparind alunecos, proiectindu i o imagine de viteza.

In interior, pielea contrasteaza cu butoanele de control futuristice din otel inoxidabil si suprafetele rafinate. Acoperisul (hardtop) este depozitat sub capota din fata in timpul sofatului decapotabil.
Alte elemente distinctive includ un interior mare, care face din ea cea mai spatioasa supermasina de pe piata, optional discuri de frina ceramice si un motor care este complet proiectat in casa, unic printre fabricantii de supermasini de volum mic.

Comments are closed.