Hyundai va dezvălui conceptul „Prophecy” la Salonul Auto de la Geneva

Compania sud-coreeană Hyundai va profita de ediția din acest an a Salonului Auto Internațional de la Geneva pentru a duce filozofia de design „Sensuous Sportiness” la un nivel superior, prin intermediul unui nou concept electric. Vehiculul poartă denumirea „Prophecy” și va putea fi admirat în cadrul evenimentului din Elveția în perioada 3 - 15 martie 2020.

Noul concept are o siluetă atent definită cu ajutorul liniilor ușor rotunjite ale caroseriei, care au rolul de a-i asigura o aerodinamică superioară. În plus, din prima imagine dată publicității de Hyundai se observă semnătura luminoasă creată în partea din spate a automobilului, precum și eleronul integrat.

„«Prophecy» nu urmează tendințele actuale. El accentuează frumusețea care nu ține seama de timp. Designul său remarcabil își propune să extindă spectrul mărcii Hyundai către noi orizonturi”, a declarat SangYup Lee, directorul centrului global de design al mărcii sud-coreene.

Denumirea „Prophecy” reflectă principalul scop al noul concept, adică acela de a defini direcția de design pe care o vor respecta viitoarele produse din gama Hyundai.

Comments are closed.