Hyundai se mândrește cu încă două premii „iF Design”

Marca sud-coreeană Hyundai anunță că a obținut două noi distincții „iF Design”, pentru al șaselea an consecutiv, de această dată premiile fiind acordate conceptului 『45』 și modelului Sonata Turbo, în cadrul categoriei „Automobile/ Vehicles”.

„Acest premiu reprezintă o recunoaștere a direcției de design Hyundai. Sonata Turbo evidențiază limbajul de stil Sensuous Sportiness, în timp ce modelul concept 45 prefigurează direcția de design a viitoarelor vehicule electrice ale mărcii”, a declarat SangYup Lee, Senior Vice President and Head of Hyundai Design Center at Hyundai Motor Company.

Lansat în anul 2019, Hyundai Sonata Turbo integrează noua direcție de design Sensuous Sportiness, prezentată pentru prima oară pe conceptul Le Fil Rouge, dezvăluit la Salonul Internațional de la Geneva din 2018. Autovehiculul îmbina designul unui sedan cu stilul dinamic al unui coupé.

De cealaltă parte, conceptul electric 『45』, prezentat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2019, dispune de o construcție similară cu arhitectura avioanelor din anii 1920. Denumirea este dată de unghiul de 45 de grade al caroseriei, care formează o siluetă în forma unui diamant, prefigurând astfel direcția de design a viitoarelor vehicule electrice oferite de marca asiatică.

De peste 65 de ani, „iF Design” este recunoscut în toată lumea drept un simbol al excelenței în domeniu. Organizat de „iF International Forum Design GmbH”, evenimentul recompensează cele mai spectaculoase idei de design din diferite domenii.

Comments are closed.