Hyundai încheie un parteneriat cu Sony Pictures Entertainment

Marca sud-coreeană Hyundai anunță parteneriatul încheiat cu Sony Pictures Entertainment. Cu această ocazie, noile autovehicule și tehnologii Hyundai vor fi prezentate în cinci dintre viitoarele producții Sony Pictures: „Uncharted” (iulie 2021); continuarea Spider-Man™: „Far From Home” (noiembrie 2021); continuarea Spider-Man: „Into the Spider-Verse” (octombrie 2022), dar și altele.

„Parteneriatul Hyundai - Sony Pictures Entertainment oferă publicului posibilitatea de a descoperi viziunea Hyundai privind viitorul mobilității, oferind o nouă perspectivă asupra modului în care ne mișcăm, interacționăm și ne planificăm viața. Vom continua să identificăm diverse oportunități pentru a inspira clienții, dar și iubitorii de filme, având la bază autovehiculele și tehnologiile Hyundai”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer - Hyundai Motor.

Detalii despre viziunea Hyundai asupra viitorului mobilității urbane au fost prezentate și la CES 2020. În cadrul evenimentului au fost dezvăluite trei soluții de mobilitate: Urban Air Mobility (UAM), o nouă formă de mobilitate aeriană, care are scopul de a reduce semnificativ timpul petrecut în trafic; Purpose Built Vehicle (PBV), o soluție ecologică de mobilitate terestră, care asigură spații și servicii personalizate pentru pasageri, precum și Hub-ul, un spațiu pentru transfer de mobilitate și activități sociale.

„Această asociere reflectă în totalitate definiția cuvântului parteneriat”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP - Global Partnerships and Brand Management & Head of Location Based Entertainment - Sony Pictures Entertainment. „Dintre multiplele beneficii incluse, potențialul acestui acord provine din conținutul inovator pe care îl vom dezvolta împreună”, a adăugat el.

Comments are closed.