Honda NC 700 — De unde sa incepi cand ti-ar placea sa te dai cu o motocicleta?

Galerie foto

Se spun multe lucruri despre motociclişti şi în marea lor majoritate sunt prejudecăţi sau stereotipuri despre o comunitate care promovează libertatea. Nu, nu vorbim de libertatea de a dona organe. Vorbim de libertatea de a simţi aerul în piept, de a călători în orice fel de condiţii, de a trăi într-un fel de invidiat pentru unii şi periculos pentru alţii, mai mult pe afară şi mai puţin pe dinăuntru.

În cazul în care în planurile dvs. pe cinci ani intră şi o motocicletă, ideal ar fi să începeţi de undeva unde riscurile sunt mai scăzute. O motocicletă mai cuminte, un motor uşor de stăpânit, o poziţie comodă de ride şi, evident, sisteme electronice care să vă ajute să frânaţi eficient şi, de preferat, la timp.

Prezentăm mai jos din gama entry-level un model de motocicletă Honda de generaţie foarte nouă pe care constructorul japonez a pus tehnologie dezvoltată în special în domeniul auto: piesele din motor, platforma de fabricaţie comună, ABS, transmisie semiautomată cu dublu ambreiaj etc. Gama de motociclete NC 700 a fost gândită pentru a se potrivi cu stilul de viaţă contemporan, în aşa fel încât să îmbie la plimbări lungi şi plăcute şi să ofere o direcţie uşoară, un echilibru în aderenţă, tracţiune suficientă şi neapărat şi agilitate. Că dacă nu, ar fi un scuter.

Motorul de tip SOHC este de 670 cc, 2 cilindri, 8 supape, 4 timpi şi 48 CP. Este un motor ecologic, care consumă puţin şi alături de un rezervor de 14,1 litri oferă o autonomie de până la 400 km.

Frânele sunt hidraulice, cu disc atât pe faţă cât şi pe spate şi opţional Honda poate echipa NC 700 cu C- ABS – Combined Anti-lock Braking System, ce ajută pilotul să deţină controlul şi îmbunătăţeşte performanţele de frânare pe suprafeţele alunecoase.

şaua joasă – 790 mm şi spaţiu suplimentar de depozitare unde încape o cască full-face sau orice alte obiecte atunci când aveţi de mers în oraş fac din motocicleta NC 700 o alegere înţeleaptă mai ales când vorbim de începători. Nu trebuie să uităm că trecerea de pe bicicletă/ maşină/ scuter pe motocicletă nu se face în câteva zile. De preferat să exersaţi puţin câte puţin, să faceţi drumuri lungi singuri ca să puteţi învăţa cum trebuie condusă motocicleta, să învăţaţi să apreciaţi corect distanţele de frânare, suprafeţele pe care se face frânarea şi să descoperiţi plăcerea de a călători cu motocicleta. Nu trebuie omis faptul că nu este uşor, că nu degeaba este considerat un sport, că n-o să mergeţi din prima pe o roată chiar dacă prietenii dvs. deja fac asta şi că atitudinea preventivă este una dintre cele mai corecte stări atunci când călătoriţi pe o motocicletă, mai ales dacă este o Honda.

   NC 700 SA

   Motor

Tip

SOHC - 2 cilindri (linie), 4 timpi,  8 supape

Capacitate cilindrica

670 cc

Diametru x Cursă

73 x 80 mm

Raport compresie

10.7:01

Putere maximă

48 CP / 6.250 rot/min

Cuplu maxim

60 Nm / 4.750 rot/min

Viteza maximă

 

 

 

160 km/h

   Sistem de alimentare

Tip

PGM-FI - Injecţie electronică

 

Diametru clapetă admisie

36 mm

 

Filtru aer

 

 

Uscat din hârtie

 

Capacitate rezervor

14.1 litri (inclusiv rezerva)

 

Consum carburant

27,7 Km/l

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sistem electric

 

 

 

 

 

 

Sistem de aprindere

Gestionat electronic

 

Avans aprindere

12° BTDC (idle)~53,9° BTDC (6.600 min-1)

 

Tip bujii

 

 

 

 

IFR6G-11K

 

Demaror

Electric

 

Capacitate baterie

12V/11AH

 

Lumini

12V, 55W x 1 (low)/60W x 1 (high)

 

 

 

 

 

 

 

 

  Transmisie

Tip

6 trepte

Ambreiaj

Multi-disc, umed

Acţionare ambreiaj

Mecanic, acţionat prin cablu

Raport primar

 

 

 

1,731

Raport transmisie

1

 

 

2,812

 

 

2

 

 

1,894

 

 

3

 

 

1,454

 

 

4

 

 

1,200

 

 

5

 

 

1,033

 

 

6

 

 

0,837

Raport final

 

 

 

2,687

Transmisie finală

Comments are closed.