Grupul Volkswagen raporteaza o crestere cu 17% a profitului in primele trei luni din 2015

Galerie foto

Profitul operaţional din primul trimestru al acestui an înregistrat de grupul auto german Volkswagen s-a majorat cu 17% faţă de perioada similară din 2014, datorită reducerii de costuri consemnate de brand-ul principal şi situaţiei pozitive de la Seat, după mulţi ani de pierderi.

Veniturile încasate cu ajutorul celor 12 mărci ale grupului VW au crescut cu 10% în perioada ianuarie-martie 2015, la 52,7 miliarde de euro, graţie celor 2,49 milioane de vehicule vândute la nivel global. Profitul operaţional al conglomeratului, înainte de plata impozitelor şi taxelor, a urcat la 3,3 miliarde de euro, de la 2,9 miliarde în primul trimestru al anului precedent, informează Automotive News Europe.

Profitul operaţional obţinut de principalele mărci din grupul VW în perioada ianuarie-martie 2015:

  • Volkswagen: 514 milioane de euro
  • Audi: 1,4 miliarde de euro
  • Porsche: 765 milioane de euro
  • Skoda: 242 milioane de euro
  • Seat: 33 milioane de euro
  • Bentley: 49 milioane de euro

Comments are closed.