Elfin Streamliner la a 50-a aniversare

Galerie foto

Elfin Sports Cars va construi doar cinci masini din modelul aniversar de 50 de ani, fiecare echipata cu dotari speciale si vopsite intr-o culoare unica numita "Cooper Gold" -– in onoarea pilotului australian Garrie Cooper, care a pus bazele companiei Elfin in 1957. Unul dintre Streamliner-ele aniversare speciale va fi echipat cu un supercharger optional, montat de catre compania-sora a Elfin, Walkinshaw Performance, ridicind performantele deja scinteietoare la noi culmi.
Puterea de la motorul de 5.7 litri Gen III V8 este asteptata sa fie marita la cel putin 476 CP la 5.600 rpm, cu un cuplu maxim de circa 660 Nm la 4.400 rpm. Elfin V8 este deja clasata ca fiind una dintre masinile cu cea mai mare acceleratie de pe sosele din lume, masina speciala de prezentare va avea capacitatea de a ajunge la 100 km/h in 3 secunde si imparte acelasi raport putere-greutate ca un V8 Supercar.

Presedintele Elfin Sports Cars, Chris Payne, a spus ca modelul Elfin 50th Anniversary onoreaza viziunea lui Garrie Cooper si realizarile companiei pe care a creat-o.
"Elfin este acum cea mai veche si continua companie producatoare de masini din Australia, dar si cea mai de succes. Eforturile sale pe pista, cistigarea a 29 de campionate si titluri importante din Grand Prix vorbesc de la sine", a spus el, dupa care a continuat: "Acum sustinuta de puterea Walkinshaw Performance, Elfin va deveni din ce in ce mai puternica, cu produse grozave, o retea de dealeri pusa la punct si reprezentari in fiecare stat plus Noua Zeelanda si planuri avansate de export in Marea Britanie. Garrie Cooper ar fi incintat sa vada ca viziunea sa a ajuns atit de departe. Este inceputul procesului de a face din Elfin un brand international de masini sport. Pina in 2008 speram sa exportam mai multe vehicule decit vindem pe piata interna. Doua Elfin MS8 au fost transportate cu avionul in Marea Britanie pentru a fi evaluate pentru export si omologate pentru vinzare, iar un birou a fost deschis la Chipping Norton, in nordul Londrei".
Payne a spus ca punctul de diferenta al Elfin pe piata Marii Britanii il constituie tocmai aceasta putere enorma V8, care produce performante ca de supercar-uri. Livrarile in Marea Britanie sint asteptate sa inceapa la timp pentru vara europeana, iar compania va anunta la scurt timp intilnirea a cel putin doi dealeri Vauxhall sa actioneze ca agenti Elfin.
El a spus ca programul de export a fost doar unul dintre beneficiile mariajului dintre Walkinshaw Performance si Elfin in primele sale 60 de zile.

Prioritatea de baza a fost de a organiza prima retea nationala de dealeri Elfin, lucru deja indeplinit. Cea de-a doua prioritate a fost de a dezvolta exporturile, care se desfasoara actualmente foarte bine.
Elfin are propriul stand la editia de anul acesta a Melbourne International Motor Show. In centrul atentiei este modelul supraalimentat aniversar Elfin MS8 Streamliner, din care doua au fost deja comandate de catre clienti entuziasti.
Said Payne: "Aceasta masina este un bun exemplu al beneficiilor impartirii de tehnologie intre Elfin si Walkinshaw Performance, care a lansat o gama de produse premium imbunatatite. Am avut in minte aceasta sinergie atunci cind am cumparat Elfin anul trecut".

Desi doar una dintre cele cinci variante aniversare de editie limitata va fi supraalimentata, toate vor beneficia de o forma unica a capotei, sub care va fi gazduit superchargerul Walkinshaw Performance deasupra motorului de 5.7 litri V8.
Noul hardtop decapotabil este acum optional pentru modelele Streamliner, oferind iarna un confort sporit la condus si o securitate mai mare. De asemenea va spori usor si eficienta aerului conditionat in Streamliner.
Designul capotei si al hard top-ului sint bazate pe unele schite tematice apartinind fostului director de design al Holden, Mike Simcoe, stind la baza designului original al modelelor Elfin MS8.
Modelul MS8 50th Anniversary Elfin va avea tapiseria intr-un rosu de Burgundia contrastant cu tetiere monogramate si jante slefuite din aluminiu.
Streamlinerul MS8 aniversar va costa aproximativ 128.500 dolari, plus costurile de transport. Supraalimentarea mai costa circa 12.000 de dolari in plus, in functie de nivelul mecanic solicitat.

Comments are closed.