Dacia aniversează 15 ani de la debutul poveștii de succes în Europa

De la un singur model la o gamă diversificată care a atras până acum peste 6,5 milioane de clienți, marca Dacia a reușit să se impună și să trasforme sectorul auto din Europa începând din 2005 și până în prezent.

Primul automobil oferit de Dacia după ce s-a alăturat grupului francez Renault a fost Logan, care a debutat pe piață în 2004 pentru a le oferi clienților un interior spațios și o gamă de echipamente esențiale la un preț accesibil. Datorită acestei strategii, Logan a revoluționat industria auto din Europa și a fost vândut până în prezent în peste 1,8 milioane de exemplare.

Portofoliul companiei a fost extins în 2008 prin modelul Sandero, la care s-a adăugat în scurtă vreme versiunea Sandero Stepway, care îmbină dimensiunile compacte cu interiorul spațios pentru a putea face față oricărei provocări. O nouă etapă a început în 2010, odată cu lansarea SUV-ului Dacia Duster, care s-a dovedit a fi un adevărat succes comercial, fiind livrat în peste 1,6 milioane de unități.

Pentru a sărbători cei 15 ani de prezență în Europa, Dacia lansează acum o ediție aniversară disponibilă în nuanța Iron Blue, pe care o va oferi pe toate piețele din regiune, cu prețuri pornind de la 13.390 de euro (Sandero TCe 90).

De asemenea, compania autohtonă anunță încă o dată că se pregătește pentru debutul primului model electric din portofoliul său – Dacia Spring – un vehicul cu patru locuri care va garanta o autonomie de aproximativ 200 km.

Comments are closed.