Audi prezintă noile variante e-tron S și e-tron S Sportback

Producătorul auto german Audi face un nou pas în ofensiva sa electrică odată cu dezvăluirea versiunilor S ale modelelor e-tron și e-tron Sportback. Vehiculele dispun de trei motoare electrice, două dintre ele fiind montate pe puntea spate și dezvoltând împreună 370 kW, alături de un cuplu maxim de 973 Nm. În consecință, accelerarea de la 0 la 100 km/h se realizează în doar 4,5 secunde, iar viteza maximă atinsă este de 210 km/h.

Controlul inteligent al tracțiunii îmbunătățește siguranța mașinilor și manevrabilitatea lor dinamic. În plus, pe lângă sistemul electric de tracțiune integrală, specialiștii Audi au instalat o tehnologie electrică de vectorizare a cuplului care asigură distribuția activă și variabilă a cuplului către roțile din spate.

Derivatele e-tron S și e-tron S Sportback sunt primele mașini electrice din lume echipate cu trei motoare care vor fi produse la scară largă. Trenul lor de rulare se bazează pe două propulsoare asincrone și pe o unitate electrică de capacitate mai mare instalată pe puntea față, configurată în așa fel încât să genereze 124 kW. De cealaltă parte, motoarele din spate funcționează acum într-o manieră diferită și livrează o putere totală de 196 kW.

Sistemul de baterii de mare voltaj a fost amplasat sub habitaclul pasagerilor și adoptă forma unui bloc de 2,28 metri lungime, 1,63 metri lățime și 0,34 metri grosime. Fiecare dintre 36 de module conține câte 12 celule repartizate pe două nivele distincte. Pachetul de baterii are o capacitate brută de stocare a energiei de 95 kWh, din care 91% este disponibilă în mod efectiv, adică 86,5 kWh.

Deplasarea se realizează cu ajutorul unor jante din aliaj cu diametrul de 20 inch și design cu cinci spițe, pe care clienții le pot înlocui opțional cu unele de 21 sau 22 inch. În plus, noile modele Audi e-tron S și e-tron S Sportback pot fi echipate, la solicitarea cumpărătorilor, cu noile faruri digitale Matrix LED.

Comments are closed.