autoplay
A aparut numarul 136
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Opel Astra
15 Decembrie 2006
Foto: Opel
Opel Astra - Restilizare pentru cel mai vindut model
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Dotata cu accente noi de design si cu motoare noi care sint mai compacte, mai puternice si mai economice, noua editie Opel Astra va fi disponibila in reprezentante incepind cu februarie 2007. Avind peste 1,2 milioane de unitati vindute de la debutul sau din martie 2004, a treia generatie de autovehicule Astra joaca un rol important in statisticile europene de vinzari. Noul Astra a avut premiera mondiala la Bologna Motor Show, pe 7 decembrie, si poate fi deja comandat in Romania.


In viitor, cumparatorii de autovehicule Astra vor putea alege intre unsprezece variante de motorizari, avind intre 90 si 240 CP. Gama de motorizari Astra s a extins cu doua motoare noi pe benzina extrem de eficiente de 1,6 litri si doua unitati turboDiesel common rail 1,7 CDTI, care sint deja capabile sa atinga standardele de emisii viitoare.


Noul ECOTEC de 1,6 litri (115 CP) cu masa optimizata, echipat cu arbore cu came variabil, se alatura motorului cel mai bine vindut, TWINPORT de 1,6 litri (105 CP). Cu motorul de 115 CP cuplat la o transmisie Easytronic cu cinci trepte, Astra are nevoie doar de 6,3 litri de combustibil la 100 de kilometri. Controlul variabil continuu asupra celor doi arbori cu came este cel care aduce performanta. Cu acest sistem "Cam Phase", distributia supapelor poate fi variata, in functie de viteza si de nivelul de incarcare al unitatii de patru supape, pentru o performanta sau un consum optim. Noul motor turbo de 1,6 litri (180 CP), care inlocuieste motorul turbo de 2,0 litri cu 170 CP si este cuplat la o transmisie de sase trepte in varianta standard, se poate lauda cu o reducere si mai mare a consumului. In comparatie cu predecesorul sau, consumul total este redus cu mai mult de 13 procente, la 7,7 litri la 100 de kilometri.


Noile motoare CDTI de 1,7 litri cu 110 CP si 125 CP sint ambele cuplate la o transmisie manuala cu sase trepte si sint prevazute cu injectie common-rail, tehnologie cu patru supape cu control al rotatiei si un filtru de particule care nu necesita intretinere. Disponibile incepind cu primavara anului 2007, acestea vor inlocui unitatile CDTI de 1,9 litri cu 100 CP si 120 CP.
Tinind cont de reactia pozitiva la stilul designului modern al modelului Astra de la debutul sau din 2004, designerii si au concentrat atentia in noua editie asupra detaliilor de fine tuning, in special asupra partii frontale si a partii din spate.

Varianta station-wagon si cea cu cinci usi sint prevazute cu o traversa cromata mai mare, avind logoul Opel integrat. Elementul decorativ distinctiv preia conicitatea capotei in forma de "V" si o continua la barele grilei radiatorului, care sint acum de asemenea cromate. Deschizatura capotei a fost redusa din punct de vedere optic. Contururile impetuoase ale proiectoarelor pentru ceata integreaza bara de protectie in aspectul frontal aerodinamic.

Alte dotari distinctive noi la Astra includ lampile spate cu design 3 D, precum si carcasele farurilor cu aspect cromat, ca alternativa la versiunile fumurii care vor fi rezervate pentru modelul Astra Sport, precum si variantele de faruri xenon si iluminare adaptiva care vor aparea in curind. Interiorul este prevazut cu inele cromate in jurul butoanelor de aer conditionat si de radio, precum si cu ornamente decorative noi pe panoul de instrumente si pe usi. Versiunea Cosmo este imbunatatita cu suprafete luxoase lacuite pe consola centrala si pe panourile decorative. Binecunoscutul sistem infotainment CD 30 MP3 este disponibil incepind cu primavara anului 2007, cu o conexiune stereo pentru aparate audio externe, cum ar fi iPod urile.


Sistemul optional IDSPlus cu control continuu al amortizoarelor (CDC) aduce o nota exclusiva de confort si siguranta in timpul mersului. In acest sistem integrat de control al sasiului, care este regasit doar la autovehicule de lux si autovehicule sport de lux, unitatile de comanda si senzorii sistemelor ESPPlus, ABS si CDC realizeaza un schimb constant de informatii, ceea ce conduce la optimizarea imediata a reglajului fin al sasiului in toate situatiile. Sistemul de faruri bi Xenon AFL (iluminare adaptiva) si iluminarea dinamica in curbe si au facut debutul in segmentul compact cu modelul Astra. Stabilitatea imbunatatita a remorcii din generatia noului model nu este deloc un lucru comun la alte marci. Sistemul sofisticat monitorizeaza amplitudinea deviatiilor dintre autovehicul si remorca. Astfel de miscari sint stabilizate de sistemele electronice de comanda prin aplicarea separata a frinelor pe fiecare din rotile din fata.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite