autoplay
A aparut numarul 136
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Renault Laguna
15 Iulie 2007
Foto: Renault
Renault Laguna - Placerea de a pilota in deplina serenitate
Renault Laguna
Renault Laguna
Renault Laguna

Cu un stil inspirat din dorinta de a obtine o forma dinamica, fluida si eleganta, noua Laguna isi asuma statutul de Grand Tourer. Noua Laguna este proiectata pentru a face din condus o reala placere datorita manevrabilitatii exemplare pe sosea si gamei largi de motoare si cutii de viteze.
Trenul de rulare exact si reactiv este unul din cele mai bune de pe piata in ceea ce priveste precizia directiei si stapinirea ruliului la schimbarile de directie.

Acest lucru a fost obtinut prin intarirea suspensiei si printr-o directie mai scurta. Au fost modificate si amortizoarele pentru a pastra nivelul exceptional de confort la rulare. Noua Laguna ofera mai multa placere in conducere, pastrind in acelasi timp un excelent nivel de confort.


Gama de propulsoare include motoarele uzuale de referinta cum ar fi 2.0 dCi (de la 130 la 175 CP). Cind sint combinate cu cutia automata AJO, acestea sint in acelasi timp elastice si eficiente. Este disponibila si o noua versiune economica si ecologica a noii Laguna, care combina consumul redus cu performante remarcabile: consumind doar 5,1 l/100 km si generind doar 136 g dioxid de carbon/km, motorul 1,5 dCi de 110 CP ofera cel mai bun echilibru intre performante, consum si emisii din segmentul clasei medii superioare. Dezvoltat in comun de Renault si Nissan, motorul 2.0 l 16 V (145 CP) ruleaza in liniste sub capota noii Laguna.
Urmatoarele caracteristici permit noii Laguna sa ofere acea serenitate de care toti pasagerii au nevoie.


Cea mai buna siguranta pasiva si activa din clasa sa
Noua Laguna beneficiaza de toata experienta acumulata de Renault in domeniul sigurantei, mai ales in ceea ce priveste protectia la impact lateral. A fost introdusa o noua generatie de airbag lateral dublu (torace si pelvis) in completarea unui dispozitiv bazat pe doi senzori localizati in usa fata si in montantul central. Un algoritm specific regleaza timpul de declansare al airbag-ului functie de violenta impactului. In ceea ce priveste siguranta activa, sistemul de frinare al noii Laguna s-a dovedit a fi unul din cele mai rezistente la utilizare intensiva de pe piata.


Un nivel optim de confort
In completarea suspensiei atent optimizate, noua Laguna ofera un confort acustic care stabileste standardele in segment, in special datorita izolatiei fonice mai eficiente intre compartimentul motor si habitaclu. Un nou compresor controlat electronic al sistemului de aer conditionat asigura o temperatura corespunzatoare in interiorul habitaclului.


Ergonomie fara rival
Este acum mai usor ca niciodata sa citesti informatiile de pe instrumentele de bord datorita unei atentii speciale acordata ergonomiei plansei de bord. In termeni practici, acest lucru inseamna ca noua Laguna are o ergonomie mai buna pentru utilizarea cotidiana, datorita frinei de mina asistate si a celei de-a doua generatii a cardului de demaraj. Versiunea Estate dispune de un sistem care va permite sa obtineti mai mult spatiu de depozitare prin rabatarea banchetei spate apasind un singur buton.


Noua Laguna a fost proiectata pentru a fi robusta si fiabila de-a lungul intregului ciclu de viata, incepind de la design si faza de omologare pina la procesul de productie si service. Noua Laguna garanteaza una din promisiunile facute ca parte a Angajamentului Renault 2009: sa se plaseze in TOP 3 CALITATE in segmentul sau in ceea ce priveste calitatea produsului, cit si a serviciilor post-vinzare oferite. In completarea procesului de proiectare si productie, mai mult de 120 modele noi Laguna au fost testate pe echivalentul a peste 6 milioane km in cele mai diverse conditii de drum si climatice.


Noua Laguna va fi prezentata publicului la viitorul Salon de la Frankfurt, in septembrie 2007, si va fi oferita la vinzare din octombrie 2007.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite