autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
hyundai i30
15 Aprilie 2007
Foto: Hyundai
Hyundai i30 - "i" de la inspiratie si nu numai
hyundai i30
hyundai i30

Hyundai introduce o noua masina, i30, si o noua filosofie a denumirilor alfa-numerice. Viitoarele modele vor avea prefixul "i" urmat de inca doua cifre. De ce "i"? In primul rind pentru ca "i" vine de la INSPIRATIE, care este unul din cei trei stilpi de rezistenta ai politicii de pozitionare europeana a marcii Hyundai (calitate, siguranta de sine, inspiratie). Dar "i" vine si de la inteligenta si integritate, iar clientii au ajuns sa astepte exact aceste lucruri de la Hyundai; vine si de la inovator, iar i30 exact asta inseamna. In toate aceste forme, "i" este punctul central al oricarei promisiuni Hyundai. De la aceasta premisa, emblema "i" s-a dezvoltat in mod natural.

Odata cu i30, Hyundai introduce o noua gama de modele europene dedicate, pozitionate ferm in segmentul principal C. Proiectat pentru cei care cauta caracterul practic si stilul, cu un strop de sportivitate, modelul i30 se indreapta catre persoanele ce doresc ceva diferit, dar cu o calitate si integritate dovedite. La lansare va fi disponibil cu 5 usi, hatchback, urmat de varianta combi, i30 deschizind un nou capitol pentru Hyundai in Europa.

Cu trei optiuni de motoare pe benzina si trei motoare pe motorina, combinate cu transmisie manuala sau automata, i30 poate satisface teoretic orice preferinte legate de sofat sau propulsie.

La nivelul entry, noul motor pe benzina 109 CP 1,4 ofera o combinatie sclipitoare intre economisirea de combustibil si performante cu un cuplu de 137 Nm. Noul motor 1,6 dezvolta 122 CP si un cuplu de 154 Nm, in timp ce gama de 2,0 ofera 143 CP cu un cuplu de 186 Nm. Referitor la Diesel, noul 1,6 CRDi este disponibil in versiunea 90 CP cu un cuplu de 235 Nm, iar versiunea 115 CP cu un cuplu remarcabil de 255 Nm. La versiunile de top, motorul 2,0 CRDi dezvolta 140 CP cu un cuplu de torsiune de 304 Nm.

Toate dispun de turbocompresor cu geometrie variabila (VGT), tehnologia de reducere a frictiunii arborelui de echilibrare si injectia Diesel de inalta presiune cu rampa comuna pentru minimizarea zgomotului si vibratiilor produse de motor. Pentru respectarea politicii de protectie a mediului, i30 ofera DPF (Diesel Particulate Filter) pentru toata gama Diesel.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite