autoplay
A aparut numarul 134
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Mercedes-Benz CLC
15 Februarie 2008
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz CLC - 1.100 de componente regindite
Mercedes-Benz CLC
Mercedes-Benz CLC

Mercedes?Benz a publicat primele fotografii oficiale ale noului C Class Sport Coupe, sau CLC, numele pe care compania a decis sa?l dea versiunii hatchback a Clasei C. De fapt, daca producatorul german ar fi pastrat acelasi nume, n?ar fi fost nici o problema, intrucit a pastrat oricum arhitectura anterioara.


CLC va fi produs in Brazilia, la fabrica de la Juiz de Fora, pe care Mercedes?Benz a construit?o pentru a produce modelele Clasei A. La finalul procesului de productie, fabrica a fost la un pas de a?si inchide portile pina ce compania a luat o decizie in privinta ei. Solutia a fost producerea lui C?Class Sport Coupe, fapt care explica in parte de ce compania a decis sa pastreze structura platformei anterioare pentru CLC. Capacitatea portbagajului, de exemplu, este aceeasi: 310 litri.


Noul CLC a beneficiat de o restilizare a botului si a spatelui, pentru a pastra identitatea vizuala a sedanului, insa Mercedes?Benz subliniaza faptul ca aproape 1.100 de componente au fost regindite sau imbunatatite. Vom afla ce inseamna asta doar cind vom fi in spatele volanului, insa fabricantul german sustine ca motoarele revazute (in special cel de patru cilindri de 1.8 litri care propulseaza modelul C200 Kompressor si care acum livreaza 184 CP) si un sistem direct?steer cu demultiplicare variabila vor oferi un comportament mult mai sportiv pe sosele. Sistemul direct?steer inseamna, practic, ca soferul va trebui sa traga mai putin de volan in viraje, lucru ce poate fi considerat interesant la viteze mari.


Masina va fi disponibila cu sase variante de unitati de putere: doua motoare turboDiesel cu patru cilindri, doua cu patru cilindri si doua motoare cu sase cilindri pe benzina. Acestea variaza de la 122 la 272 CP. Economia de combustibil a fost imbunatatita cu pina la 10,8%. O transmisie manuala cu sase viteze va fi standard la toate modelele, cu doua optiuni automatice, una cu cinci viteze pentru motoarele cu patru cilindri si cea 7G?TRONIC pentru motoarele cu sase cilindri.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite