autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Privatizarea daewoo craiova
15 Septembrie 2007
Autor: Dragos Gaspar
Tariceanu doar a vrut ca toamna sa gaseasca uzina de la Craiova privatizata...
Privatizarea daewoo craiova

La ora cind cititi aceste rinduri poate ca privatizarea Daewoo Craiova a fost deja incheiata, ca Guvernul a semnat contractul cu Ford, ca s-au uscat demult cupele din care s-a baut sampania atunci cind deopotriva s-a parafat intelegerea prin care s-a consimtit ca Romania avea nevoie de Ford la fel de bine cum Ford avea nevoie de Romania. As fi unul dintre cei mai bucurosi daca a fost deja semnat contractul si chiar nu-mi pare rau ca din aceasta pagina nu va voi vorbi acum despre ce masini va conduce viitorul, pe care le-am vazut la Salonul Auto de la Frankfurt, pentru a ataca un singur aspect al privatizarii Daewoo.


La putina vreme dupa ce au inceput negocierile cu constructorul american, premierul Calin Popescu Tariceanu a iesit cu mai multe declaratii interesante, insa una dintre ele mi-a atras atentia in mod special. Se referea primul-ministru la data la care tranzactia sa fie finalizata si spunea ca i-ar placea ca totul sa fie incheiat pina cel tirziu pe 1 septembrie. N-a vrut sa declare public ca dorinta lui era un fel de ordin, dar cine avea urechi de auzit trebuia sa auda.
Dar iata ca a trecut deja o saptamina si eu va vorbesc despre aceste aspecte fara ca macar cei care vor semna sa verifice daca pretioasele lor stilouri au cerneala suficienta. Deja premierul da semne de nerabdare si sustine ca vrea privatizarea finalizata cit mai repede. Nu mai are mult si nerabdarea sa se va transforma in nervozitate.

Oare n-are habar seful Guvernului ce presupune o asemenea privatizare sau oare cei pusi s-o infaptuiasca calca de mai multe ori intr-un loc? Indiferent care varianta ar fi valabila, cert este ca un termen la care Calin Popescu Tariceanu parea sa tina n-a fost respectat. Iar cind un sef al Executivului propune o data limita si ea este incalcata atunci cind este vorba despre una dintre privatizarile ce s-ar putea dovedi pe viitor de mare succes atunci chiar ca Romania n-a invatat mare lucru. Era cazul ca pina acum sa fi stiut deja ca termenele nu-s facute doar pentru a fi incalcate si nici n-as vrea sa ma gindesc ca Ford ar putea renunta sa mai preia fabrica de la Craiova.


Dar poate ca deja nici nu mai are prea mare importanta ca termenul stabilit de premier n-a mai fost respectat, cu toate ca nu poate sti nimeni daca intr-o buna zi tocmai o astfel de incalcare ar putea pune capat unui contract numai bun de intrat direct in cartea de Istorie...

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite