autoplay
A aparut numarul 137
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
f1
15 Ianuarie 2007
Autor: Paul Paduraru
Culorile F1 din 2007
Formula 1 pare sa aiba un "new look" in acest sezon, citeva echipe urmind sa sufere niste schimbari drastice in acest sens dupa plecarea firmelor producatoare de tutun
f1
f1

Mild Seven plecind, este inevitabil ca Renault sa "piarda" albastrul, desi sint zvonuri cu privire la schema coloristica a echipei pentru 2007. La inceput se parea ca echipa franceza se va intoarce la galbenul traditional, desi, cum ING este noul sponsor principal, pariurile in acest sens sint putine... "Culoarea corporatiei" ING este portocaliul si cum R27 se pare ca va fi lansat pe 24 ianuarie la Amsterdam este foarte posibil sa ii vedem pe pilotii echipei linga niste masini in culori asociate mai inainte cu echipa McLaren originala, pe vremea cind era sponsorizata de Gulf Oil. Este putin probabil ca Renault sa realizeze o masina galben-portocalie; poate cel mult una albastra-portocalie.


McLaren, cu Vodafone sponsor principal, este foarte probabil sa devina mai rosie in acest sezon. In 2006, culorile nu au fost foarte populare, in special datorita similaritatii cu masina Spyker (fosta Midland). Cu Vodafone la bord, plus niste sponsori spanioli si chinezi, mai mult ca sigur ca vom vedea mult rosu pe masina, posibil o miscare inapoi spre vremurile Marlboro McLaren. Astea fiind spuse, si in plus si cu DaimlerChrysler tintita sa cumpere si restul de 60 la suta din echipa Woking in viitorul apropiat, si argintiul s-ar putea sa reprezinte un procent suficient din paleta coloristica a MP4-22.


Telecom Italia Group ii vor inlocui pe Vodafone la Ferrari, dar prezenta Marlboro va continua, asa ca nu este nici o amenintare ca echipa din Maranello sa isi schimbe culoarea. Si totusi, in viitorul apropiat se pare ca Ferrari va reveni la un rosu mai traditional si mai putin aprins, desi fanii nu-si pot imagina acest lucru.
S-a tot vorbit de Honda ca isi va schimba drastic look-ul datorita plecarii BAR si verdele este nuanta care te duce cu gindul cel mai usor la ecologie, deci sint mari sanse ca echipa sa devina verde.


BMW si Toyota se pare ca vor ramine la culorile corporatiilor, Red Bull va avea acelasi aspect ca in 2006, avind in vedere ca va incerca inca o data dominatia mondiala, macar in ceea ce priveste consumul de bauturi energizante. Toro Rosso a venit cu un aspect straniu in 2006, chiar vulgar intr-o anumita masura, asa ca ne asteptam ca masina cea noua sa sufere unele schimbari... coloristice! Intelegem ca, desi este pe jumatate detinuta de Red Bull, vrea o identitate proprie, in acest scop motoarele Ferrari vin si ele in ajutor.
Williams a incercat in 2006 o reintoarcere in vremurile bune si ar fi pacat sa vedem ca pentru acest sezon vor aparea modificari radicale. Cu AT&T la bord, ca sa nu mai vorbim de motoarele Toyota, totusi e posibil ca anul trecut sa fi fost ultima oara cind am vazut aspectul retro. Daca FW29 va fi albastra, cel mai probabil va adopta albastrul deschis al firmei AT&T.
Nu s-a auzit nimic de Super Aguri; poate ca echipa japoneza nu are in plan modificari dramatice ale aspectului.


Cit despre Spyker, detinuta de o firma olandeza, mai mult ca sigur ca va fi vorba de o dezvoltare ce va avea la baza aspectul din finalul sezonului 2006. Culorile corporatiei sint argintiu, negru si portocaliu. Totusi e putin probabil sa apara modificari mari avind la baza cele trei culori.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite