autoplay
A aparut numarul 134
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Michael_Schumacher_
15 Septembrie 2006
Michael Schumacher pune volanul in cui la sfirsitul sezonului...

"Michael Schumacher va lucra pentru Ferrari si dupa ce se va retrage din postul de pilot", a anuntat echipa italiana. "La sfirsitul anului, ca de obicei, vom anunta noua organizare a echipei noastre, care va tine cont de definirea noului rol al lui Michael", a anuntat Ferrari intr un comunicat. "Colaborarea lui Schumacher cu Maranello va continua, chiar daca sub alta forma, si sint foarte fericit pentru asta", a declarat Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari. "Michael nu ne paraseste, ramine implicat la Ferrari. Vom da detalii despre responsabilitatile sale la finalul sezonului", a spus si Jean Todt. Michael Schumacher a ajuns la Ferrari in 1996 si a reusit majoritatea performantelor sale cu aceasta echipa: 5 din cele 7 titluri mondiale, 71 din cele 90 de victorii, 58 din cele 68 de pole position uri si 177 din cele 246 de starturi luate intr un mare premiu de Formula 1.


Renault dezvaluie componenta pentru 2007
Echipa franceza a facut publica structura personalului pentru anul 2007. Stirea are trasaturi senzationale nu neaparat prin faptul ca se stie sigur componenta inca unei echipe, ci ca anuntul limpezeste mult din miscarile ce vor avea loc in piata transferurilor de piloti. Flavio Briatore si a prelungit contractul cu Renault pentru sezoanele 2007 si 2008. Echipa de piloti a fost de asemenea definitivata: Giancarlo Fisichella si Heikki Kovalainen. Nelson Piquet junior si Ricardo Zonta vor deveni pilotii de teste ai echipei, dat fiind ca actualul pilot de teste (finlandezul Heikki) a fost promovat la rangul de pilot titular.


Viitorul Renault
Cu Giancarlo Fisichella si Heikki Kovalainen la volan, este greu de estimat ce va reusi sa faca Renault in urmatorii ani. Cu tot talentul sau, Kovalainen nu a concurat inca in nici o cursa, asa ca se pare ca Renault l a promovat mai mult din cauza ca Ferrari l a luat pe Raikkonen si toti ceilalti piloti cotati bine nu au fost disponibili. Cit despre Fisichella, se stie ca doar cu foarte rare ocazii a reusit sa isi infringa coechipierul in ultimii doi ani. Renault va avea nevoie de o masina deosebita pentru a putea compensa handicapul la capitolul piloti, pentru ca, sa fim sinceri, McLaren si Ferrari au toti asii in mineca in aceasta zona.


Silverstone si Button mania
Organizatorii Marelui Premiu al Angliei au venit cu o oferta interesanta pentru cursa din 2007: daca Jenson Button va cistiga intrecerea, toti cei care au cumparat un bilet pentru adulti la vreuna din tribune vor fi primi inapoi 50 de lire sterline (aproximativ 95 de dolari) din pretul biletului. Preturile la biletele pentru adulti se afla in intervalul 179 349 de lire sterline. "Sintem incintati de faptul ca Marele Premiu a fost mutat inapoi pe data traditionala din iulie. Publicului britanic nu i plac schimbarile. Ar fi excelent daca un pilot britanic ar cistiga. Jenson si David Coulthard se bucura totdeauna de suport enorm aici, dar oferta noastra de a da fanilor 50 de lire inapoi daca Jenson cistiga Marele Premiu de casa duce acest suport la un nivel cu totul nou", a declarat Richard Phillips, directorul manager al circuitului.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite